Assassins Creed - náhledovka

Assassin's Creed Infinity promění úspěšnou sérii v live-service platformu

8. 7. 2021
 

Slavnou sérii Assassin’s Creed čeká v budoucnu jedna zásadní změna. Místo klasického zaměření na jedno historické období nás čeká neustále vyvíjející se platforma s mnoha různými příběhy.

Podle nejnovější zprávy agentury Bloomberg má být nový díl s příhodným označením Assassin’s Creed Infinity titulem, který se bude v následujících letech neustále vyvíjet. Místo toho, aby další díl zasadil kořeny v nějakém konkrétním historickém období, půjde o live-service hru, která nabídne hned několik časových linií a jejíž obsah se bude v průběhu dalších měsíců a let dále rozšiřovat. Agentura dále uvádí, že Ubisoft plánuje naskočit na nový trend, který nastavily známé a stále úspěšné hry jako Fortnite či GTA V. Tyto hry jsou tu s námi již několik let a svým vývojářů a vydavatelům dokáží neustále vydělávat nemalý balík peněz. Cílem Ubisoftu je tak pravděpodobně vytvořit podobně laděný model, u kterého hráči vydrží déle než u předchozích her ze série Assassin’s Creed.

Na Assassin’s Creed Infinity navíc pracují hned dvě společnosti. Zatímco doteď se na vývoji série střídalo studio Ubisoft Montreal spolu s Ubisoft Quebec, u nového dílu došlo ke sloučení obou společností a Assassin’s Creed Infinity bude jejich společným projektem. Každé studio bude mít vlastního kreativního ředitele, i když hlavním vedoucím vývoje bude právě studio z Quebecu. Objevují se však spekulace, že neustálá údajná rivalita mezi oběma společnostmi by mohla v budoucnu samotnému projektu spíše ublížit.

Ubisoft krátce po zveřejnění vydal oficiální prohlášení, v němž potvrzuje práci na Assassin’s Creed Infinity a také sloučení společností Ubisoft Montreal a Ubisoft Quebec. Nový díl je prozatím v rané fází vývoje a na jeho vydání si tak pravděpodobně ještě nějakou dobu počkáme. Zda nové zaměření série bude úspěšné či ne, ukáže až budoucnost, Jason Schreirer však novému formátu věří. A jak jste na tom vy?

Zdroj: PCGamer

Stanislav Hřiba

Hraní se věnuje asi 13 let. Jeho první hry byly Counter-Strike 1.6 a série Hitman. V současnosti hraje hlavně simulátory a závodní hry, ale neodolá občas taky nějaké střílečce nebo kvalitnímu RPG. Nemá rád strategie nebo kontroverzní hry s erotikou. Většinu času hraje na PC, občas zapne i nějakou exkluzivitu na Switchi. Přispíval by rád články a recenzemi právě se závodní či simulátorovou tematikou.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.