Dreamland - náhled

Dreamland – tolik krásných žen na jednom místě

25. 9. 2023
Zdroj náhledu: Dokiden

Dámy a pánové, dovolte mi představit jeden z dalších erotických titulů, které jsem se odhodlala okusit. Tentokrát se jedná o Dreamland, který si bezplatně můžete zahrát na Steamu. Nutno zmínit, že se jedná pouze o Chapter I, tvůrce na dalších kapitolách již pracuje. Ty ale dost možná budou dostupné pouze na jeho patreonu, který doporučuji omrknout, jelikož první část druhé kapitoly by zde již měla být dostupná za určitý poplatek. Určitě to ale bude stát za to, jelikož dle mého tato erotická novela zcela jistě patří mezi ty lepší, možná i nejlepší. Konec okecávání, pojďme na to!

Pomalý start? Rozhodně ne!

Dreamland s ničím nelenil a hned úvodní scéna je poměrně velkorysým přivítáním, jelikož se ocitnete ve velké místnosti s krásnou čtyřicátnicí. Ta se před vámi pomalu začne vysvlékat a vy tak máte možnost spatřit její krásné tělo, avšak zde ta velkorysost bohužel končí. Jste totiž vráceni do ne tak pěkné reality, a to videohovorem od vašich přátel. Konečně tedy poprvé spatříte i vašeho mužského protagonistu, který leží s notebookem a kouká na stream porna s výše zmíněnou krásnou ženou. Jak již je u tohoto žánru zvykem, opět si můžete vybrat jméno své vlastní postavy, a já stále zůstávám u jména William – neptejte se mě proč, sama to nevím.

Titul se odehrává někdy během pandemie korony, avšak vypadá to, že karanténa a vše s tím spojené se blíží ke konci. Vaši přátelé – Mei, Alex a Summer, se kterými jste se potkali hned prvním rokem na vysoké – naplánovali výlet na jarní prázdniny, a to na festival nesoucí název Dreamland. Hned ze začátku bych ráda tvůrce pochválila za výborné vypravování příběhu a reálnost postav. Pokud jste již pár erotických titulů hráli, jistě jste si všimli, že některé jsou lehce přitažené za vlasy a reálného na nich není nic a vůbec nic. Zde na vás samozřejmě také čekají hrátky, o kterých si nejspíše většina lidí může jen nechat zdát, avšak nejedná se o naprostou slátaninu, jak tomu někdy bývá zvykem.

Výlet započal

Konečně se tedy po karanténě všichni opět setkáváte a dobrodružství se skvělou partou může začít. Jak jsem již zmiňovala, je vážně jednoduché zabrat se do příběhu a oblíbit si všechny hlavní postavy. Kromě toho, že jsou krásné a velice dobře se na ně dívá, nechybí jim ani smysl pro humor a samozřejmě originální charakter. I když jsem měla možnost zahrát si pouze první hodinu příběhu, mohu s klidným svědomím říct, že jsem se takhle dlouho u erotické novely nebavila. Jsem si ale jistá, že většina z vás zde není kvůli osobnostem postav a dobrému příběhu, nýbrž kvůli erotickým radovánkám, pojďme si tedy říct něco k nim.

Erotika nechybí ani první kapitole

Trochu jsem se obávala, že na nějaké hrátky si bude muset hráč chvíli počkat, ale naštěstí to nebyla tak úplně pravda. Samozřejmě si tam žádnou slečnu neosedláte hned v prvních desíti minutách hry, avšak jsou zde scénky, které stojí za to. Vizuální zpracování všech postav je naprosto bravurní a jsem si téměř jistá, že všechny postavy prostě jednoduše řečeno stojí za hřích. Ono celkové grafické zpracování titulu je velice pěkné a tvůrce si doopravdy vyhrál se všemi možnými detaily. Těšit se také můžete například na foot fetish nebo třeba trochu starší ženy, jako například z úvodní scény. Podle první epizody také odhaduji, že v těch následující se můžeme těšit na mnohem více zajímavých erotických fetišů, pomůcek a tak dále. To opět beru jako veliké pozitivum, jsou hry, které zcela zapomínají na bičíky, vibrátory, pouta a různé tyto zábavné předměty.

Dokonce ani naše postava není úplný blbec

Z mých minulých zkušeností s erotickými novelami se čas od času stane, že vaše hlavní postava je tak trochu debil. Naštěstí, zde to vypadá, že můj William pobral nějaký ten rozum a v situacích, kde by mohl tento problém nastat, mi Dreamland nabídl výběr mezi odpověďmi. Zda časem naše rozhodnutí budou mít nějakou váhu, nedokáži říct, tipuji, že spíše ne, avšak alespoň má člověk lehce pocit, že je pánem celé situace.

Dreamland mě mile překvapil a už teď se těším na pokračování. Tento titul má prostě vše, zajímavý příběh, krásné postavy s příjemnou osobností a smyslem pro humor, výborné vizuální zpracování a nějaké ty erotické peprnosti, kterých snad bude více. Jediným negativem je dlouhé čekání na pokračování, avšak pokud bude stát za to, vše odpuštěno.

• vypravování příběhu
  • postavy a jejich charakter
  • erotické hrátky a vše s tím spojené
  • vizuální zpracování
  • free-to-play
  • čas od času výběr odpovědí
  • dlouhé čekání na pokračování
  • Datum vydání 31.10.2022
  • 0.0

Adéla Pfefrová

Od útlého dětství sledovala staršího bratra, jak hraje hry. A nakonec se to i pro ni stalo její vášní. V současné době téměř každý den ztrácí své nervy u hry Counter-Strike: Global Offensive, kterou hraje dlouhých 5 let. Její slabostí jsou rozhodně survival hry, jako například The Long Dark nebo The Forest. Svojí povahou je extrovert, když zrovna nesedí u her nebo seriálů, ráda poznává nové lidi a věnuje všechen svůj volný čas svým přátelům a rodině.