Electronic Arts a reklamy ve hrách (AKUTALIZOVÁNO)

Share on facebook
Sdilet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: igdb.com

AKTUALIZOVÁNO

Podle zprávy společnosti Axios Electronic Arts nedávno uzavřela dohodu týkající se reklamního systému ve hrách s názvem playerWON, který údajně přináší technologii videoreklamy do her pro konzole a PC. Společnost EA tvrdí, že to není pravda. Společnost sdělila serveru PC Gamer, že reklamy do konzolových her nevkládá a že žádnou takovou dohodu neuzavřela. 

„V návaznosti na nesprávné zprávy, které naznačují, že se chystáme zavést do našich her reklamy v ‚televizním stylu‘, jsme chtěli objasnit, že reklamy ve hrách pro konzole nejsou něčím, co bychom v současné době zkoumali, ani jsme nepodepsali žádnou dohodu o jejich zavedení,“ uvedl mluvčí EA. „Vytváření co nejlepšího zážitku pro hráče zůstává naší prioritou.“

Následuje náš původní článek o systému PlayerWON. Případ však není uzavřen: ptáme se na další informace o tom, proč jedna strana tvrdí, že zde nějaká dohoda je, a druhá, že není.

Sledujte reklamy kvůli odměnám ve hře.

Nová reklamní platforma umožní společnostem zahrnout do počítačových a konzolových her videoreklamu podobnou té, která se objevuje v mobilních hrách nebo ve volně vysílaných televizních programech. Technologie nazvaná playerWON, kterou vlastní společnost Simulmedia, je podle zprávy Axiosu založena na odměňování hráčů, kteří sledují reklamy, herními předměty nebo měnou a zaměřuje se na free-to-play hry. A pravděpodobně se uchytí: Simulmedia už uzavřela dohody s Electronic Arts a Hi-Rez a pilotní verze už běží ve hře Smite.  Electronic Arts si od této technologie slibuje kromě jiného i lepší monitoring trhu a zpětnou vazbu.

Podle zprávy hráči během tohoto pilotu “mnohem pravděpodobněji” hráli hru a utráceli v ní peníze, pokud mohli získávat výhody sledováním reklam. Je možné – ačkoli to ve zprávě není uvedeno – že by hráči mohli získávat herní měnu tím, že by se vzdali 15 nebo 30 sekundových reklam, a ne tím, že by používali skutečné peníze, čímž by se z free-to-play hry stala životaschopná platforma pro videomarketing.

Smite hammer

Zdroj: igdb.com

Technologie se zaměří na hráče kterým je mezi 18 - 34 let

Technologie se chce zaměřit na mladší hráče (18-34 let), které je obtížnější oslovit prostřednictvím běžného videomarketingu. Abyste mohli být za sledování reklamy “odměněni”, je třeba reklamu sledovat až do konce. Vlastní průzkum společnosti Simulmedia tvrdí, že lidé by za odměnu byli ochotni zhlédnout až 10 videí denně.

Dave Madden ze společnosti Simulmedia poukazuje na to, že 90 % uživatelů free-to-play si nikdy nekoupí herní předměty, takže se jedná o další způsob, jak z nich vytáhnout peníze. Společnost chce tyto reklamy do konce roku 2021 implementovat do “zhruba tuctu” her. Je to chmurná vize herní budoucnosti. Dobrovolně se nechat prodávat během svého skrovného volného času za virtuální odměnu. Ve stylu „Podívejte se na 15sekundovou reklamu na Cheetos, která vám ve hře Fortnite odemkne pláštěnku s motivem Marvelu“.

Zdroj: pcgamer.com

Share on facebook
Sdilet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn