Fight Angel – logo

Fight Angel Special Edition – bojová svlékačka

3. 4. 2021

Fight Angel je souboj dívek ve stylu Tekkena a Street Fightera, jen s tím rozdílem, že jsou zde přidané mechaniky strhávání oblečení a propracovaná fyzika dívčího poprsí. Tento titul nám přineslo studio Red Fox.

Nejasný příběh

Příběh je takový, že hrajete za dívku jménem Yulia, která se z nějakého neznámého důvodu účastní turnaje jménem Fight Angel. Tím celý příběh končí.

Fight angel můžete hrát ve třech řežimů

Titul můžete hrát v několika režimech – Story Mode, Arcade Mode a Versus Mode. Ve Story Mode máte už předem definovanou rudovlasou slečnu Yulii, která se dostala do turnaje jménem Fight Angel – už podle ní samotné název zní jako špatný pornofilm. Popravdě, možná bych se radši podíval na takový pornofilm, než musel hrát tohle. Musím vás ale předem upozornit, že strhávání oblečení dívek funguje jen čistě v příběhovém režimu.

Arcade Mode je pak klasický souboj, jak můžete znát z Tekkenu či Street Fighteru. Vyberete si z jedenácti dívek, se kterými budete bojovat proti NPC. Pokud byste si nedokázali vybrat, můžete si vlastní postavu vytvořit a v tomto modu za ní bojovat.

Versus Mode je klasický online zápas, kdy budete hrát proti svým kamarádům nebo proti jiným hráčům. Tady platí stejná pravidla jako pro Arcade Mode. Z větší části tento mód nevyužijete, protože to není zase tak záživné jako u výše zmiňovaných titulů.

Fight Angel – kočkoholka, nesuďte mě

Docela rozsháhlé možnosti úprav charakteru

Fight Angel má docela rozsáhlé možnosti, co se týče tvorby vaší dívky. Klasicky si tu můžete upravovat vlasy, oblečení, doplňky, až po velikost poprsí, push-up efektu aj. Titul toho nabízí docela dost, ale problém nastává u většiny doplňků, které jsou uzamčené a musíte si je zakoupit za reálné peníze skrze DLC za 3,99 €.  Ještě k tomu si vámi vytvořenou postavou zahrajete jen v Arcade Modu a Versus Modu.

Nahotu zde neočekávejte

Titul je graficky zpracovaný do anime stylu a musím uznat, že to vypadá pěkně. Největším tahounem této hry bude detailně propracovanýá a vybalancovanýá vzhledmechanika poprsí dívek, která tady skáčou do všech možných stran. Zároveň když svoji protivnici porazíte, strháte z ní kusy oblečení.

Bohužel ale jen do spodního prádla. Pokud jste se tedy těšili, že tu uvidíte skákající nahá prsa, máte holt smůlu a budete muset hledat jinde. Popřípadě řekněte své drahé polovičce, ať vám zaskáče. Zároveň musím uznat, že Fight Angel má dobrý hudební podklad. Nejsem sice fanoušek elektronické hudby, ale tady zní docela dobře. Jsou to vlastně jediné klady tohoto titulu. Pěkné polonahé dívky, skvělá hudba a tím to končí.

Ovládání je největším zlem

Samotné souboje nevypadají vůbec špatně, jsou rychlé a plynulé. Speciální údery jsou dobře propracované a graficky pěkně znázorněné, jenže ani tohle nedokáže zakrýt ten největší průšvih celé této hry. Fight Angel si bez ovladače totiž nezahrajete. Pokud byste chtěli tento titul hrát na klávesnici – jako jsem to zkoušel já v rámci recenze, tak si akorát tak přelámete prsty. Pohyb je sice klasicky na W, A, S, D, jak jsme všichni zvyklí, ale souboje jsou pak na U, I, J, K.  Zároveň se toto nastavení ani nedá přenastavit, respektive dá, ale strávíte dvacet minut jen nastavováním klávessnic, a ještě k tomu to ani pořádně nefunguje.

Fight Angel Special Edition není zas tak úplně špatný titul. Pokud máte ovladač, tak si hru užijete mnohem více, aniž byste si překroutili prsty na rukách. Slečny jsou pěkně zpracované a jejich poprsí má fyziku, jak se sluší a patří. Hudební podklad není špatný. Pro hráče, kteří nemají ovladač, bych tento titul bohužel nedoporučoval. Souboje dívek sice nevypadají špatně, ale hrozně rychle vás omrzí. Titul si můžete zakoupit na Steamu za 16,79 €.

• grafika
  • modely dívek
  • fyzika poprsí