Kinky fight club – logo

Kinky Fight Club – zápasníci trochu jinak

2. 9. 2021
Zdroj náhledu: Mr Z Games

Kinky Fight Club je erotická zápasnická hra plná různých perverzností. Tento titul nám představuje herní studio Mr. Z Games, pro nějž byl jeho prvním projektem. Díky zkušenostem, které získali se svým titulem, nyní pracují na dalším projektu s názvem Dungeon Coup, jehož demo je již na Steamu k dispozici.

Je za tím nějaký příběh?

Vaše postava je v Atlantic City nová a v baru potká svého starého přítele Matta, který vás seznámí se svou dlouholetou láskou Marlene. Poté, co s jeho dívkou strávíte nějaký čas, od ní nakonec dostanete neznámou adresu. Přirozeně se ve vás probudí zvědavost a o několik dní později se vydáte na záhadnou adresu, kterou vám Marlene zanechala. Tady konečně najdete extravagantní erotický klub se silnou ochrankou a spoustou sténání nesoucí název Kinky Fight Club.

Je sice hezké, že nám vývojáři poskytli část příběhu, ale byl bych mnohem raději, kdyby tam vůbec nebyl. Než se dostanete ke skutečnému boji s Marlene, ztratíte pět minut a více jen bezmyšlenkovitým klikáním mezi dialogy, jež vlastně nejsou ani ničím zajímavé.

Nakupujte všechno možné

Hlavní nabídka vás zavede do obchodu, kde si můžete upravit postavu, koupit další karty zápasníků nebo sexuální pomůcky. Na nákup postav však potřebujete peníze, které je opravdu těžké získat. Můžete tedy grindovat celé dny, na což jsem opravdu neměl nervy. Pozitivní je, že někteří gladiátoři vypadají mnohem lépe než ti, které jste si vytvořili na začátku.

Vytvoření postavy

Před zahájením samotné hry si samozřejmě musíte vytvořit svého sexuálního gladiátora. Máte na výběr ze dvou pohlaví, kterým pak klasickým způsobem změníte vlasy, tvar obličeje, košili, kalhoty, rukavice atd. Klidně jim přidělte neko uši a udělejte z dívek takzvané futas.

Po dokončení zápasníka je třeba provést další úpravy. V jedné z nich musíte zadat věk postavy. Nevím, k čemu to slouží, protože jsem nezaznamenal žádný rozdíl ohledně věku. Pak přejdete do nastavení, kde si musíte vybrat, zda chcete zápasit pouze se ženami, muži nebo s oběma pohlavími. Nakonec nastavíte, zda do vás postavy mohou proniknout různými předměty. Přesněji řečeno, zda vás jiný muž může pokřtít svým krémem. Totéž platí pro dívčí pokolení. Je to erotická hra, kterou si užije každý bez ohledu na pohlaví a orientaci

Zápasy plné sexu

Cílem každého zápasu je přivést soupeře k vyvrcholení naplněním jeho panelu extáze, který se zvyšuje hlavně sexuálními praktikami. Pro větší účinnost sexu je důležité zvýšit vzrušení vašeho protějšku prostřednictvím předehry a různého svlékání. Během předehry a samotného sexu oba hráči získávají jak vzrušení, tak i extázi. Dominance ovlivňuje, kdo vyhraje, a může také snadno rozhodnout o výsledku zápasu.

Pokud se při sexu s protějškem osaháváte, můžete jeho sexuální útok obrátit proti němu. Pokud vás soupeř drží v provazech, můžete se pokusit o protiútok nebo únik, dostat se tak do výhodnější pozice a ukázat mu, jak se dělá správný BDSM anál. Všechny akce však stojí energii, a kvůli tomu vaše vítězství vyžaduje pečlivé využívání drahocenné výdrže – trocha taktizování v erotické hře. Pokud vám dojde energie, jste bezmocní, což znamená, že vás soupeř přestane respektovat a váš zadek už nebude panna.

Existuje mnoho sexuálních poloh, které lze považovat za hlavní prostředek „souboje“ s protivníkem. Většina animací se zaměřuje na předehru, osahávání a dominanci. Ve hře je několik odemykatelných galerií, ale nemám trpělivost sedět (nevím) týden, abych je konečně odemkl. Na to, že se hra soustředí na vyvrcholení, jsou tato vyvrcholení naprosto nezajímavá; každá postava se jen na pár vteřin zpomalí, zatímco se jedna z nich ukájí.

Přestože animace samotných akcí jsou poměrně dobře zpracované, celkový grafický vzhled hry to kazí. Modely postav jsou opravdu hrozné a špatně se na ně kouká. Aspoň že dabing společně s hudebním doprovodem to trochu zlepšují.

Tento titul mohu doporučit, a to jak pro hratelnost, tak pro nepříliš obscénní obsah. Nejdřív se mi Kinky Fight Club ani nechtělo zapínat, ale nakonec je to taková návyková, rychlá klikací hra, která je doslova o sexu. Přizpůsobení postavy a rozmanitost sexuálních animací byly docela dobré, ačkoli mým největším problémem zde je podprůměrná, téměř až odpudivá grafika. Upřímně řečeno, pokud se chystáte hru koupit, rozhodně bych si počkal na nějakou tu akci, protože za plnou cenu 16,79 € to opravdu nestojí.

• široká škála sexuálních aktivit
  • zábavné souboje
  • animace jsou plynulé a velmi příjemné na pohled