Love Wish

Love Wish 1 & 2 – skládačky do volné chvíle

10. 5. 2022
Zdroj náhledu: Double W

Kdybyste se někdy báli, že na logické hry nemáte vlohy, oba dva díly Love Wish vás vyvedou rychle z omylu. I v RPG, jako Dragon Age nebo Zaklínač, se setkáte s daleko složitějšími hádankami než v těchto dvou. Tvůrce her, Studio Double W, tak naservírovalo dvě velice krátké jednohubky, které se obě dají zahrát za jedno krátké odpoledne. A jaká je odměna ve hře? Přece anime holky!

Love Wish 1 – jako slepování z Médi Pusíka

Princip hry Love Wish je jednoduchý. Každé kolo má pět různých částí, nichž skládáte různé obrázky. V první části každého kola máte pouhých pět kousků a jejich počet se v následujících částech zvyšuje. Je to takové jednoduché slepování jednotlivých dílků do jednoho celku. A odměna? Za každou sérii, kterou slepíte, samozřejmě dostanete jednu animovanou dívku. Problém? Těch je pouze dvanáct. To znamená, že vás čeká dvanáct kol, po pěti různých skládačkách. Hra se dá skutečně zahrát během pár hodin, a to pouze pokud se s některými seknete.

Další věcí také je, že ne všechny skládané obrázky jsou animované dívky. Skládáte lampionovou slavnost, hudební noty nebo například i starou desku. Nenarazíte na žádný příběh, na žádnou pointu. Prostě hrajete logickou hru s jedním jasným cílem – složit všechno a získat všechny dívky, které si pak následně budete moci prohlížet v herním albu. Hra ale velice krásně vypadá. Dívky jsou propracované, plní onen ideál animovaných dívek a vyloženě se staví do sexuálních póz, aby přilákaly více fanoušků. Takové to klasické eči 21. století. Zajímavá je zde hudba, doslova bych to pojmenoval: „ Jedu ve výtahu a nechci se s nikým bavit“. Prostě hraje a vy ji vůbec nevnímáte, jenom občas postřehnete, že tam vlastně je. Na Steamu se navíc hra dá zakoupit za velice příjemných dvacet korun, což je pěkná cena za pár hodin srandy.

Love Wish 2 – doplňování do vzorů za kočkoholky

Love Wish 2 má snad ještě jednodušší herní princip než první díl, v tomto „pokračování“ doplňujete tetrisové vzorce do předlohy. Jedná se o skvělou logickou hru se zaměřením na prostorové vnímání. Oproti svému předchůdci se tak lehce oprošťuje od pohádkového Pusíka, ale dostáváte se ke krásné skládačce. Navíc čím dále se ve hře dostanete, tím složitější doplňování je, a z původních čtyř vzorců se tak dostáváte na deset.

Pěkný je i počet kol, těch je 54 a každé je jiné. Bohužel, když vám tento druh her jde, nestrávíte hraním ani čtyřicet minut, a to je sakra škoda. Prakticky si to stačí vzít na rychlou cestu autobusem a máte dohráno. Za každé splněné kolo pak dostanete určitý počet srdíček. Za ta poté můžete odemykat různé animované dívky, kterých je ve hře celkem osmnáct. Neodemknete je ale všechny, dokud nesplníte veškeré mise, takže vás hra vlastně donutí každé kolo dohrát. Zpracování opět vypadá naprosto perfektně. U hry skutečně platí, že v jednoduchosti je krása. Každé kolo je jasně viditelné a zřetelné. Odměny jsou opět ve skoro až typickém animovaném podání, tedy dívky v různých erotických polohách. Hudba ve hře není tak otravná a příjemně doplňuje skládání. Nevyrušuje. Závěrem ale hrozně hru sráží neskutečně rychlé odehrání. Poměr cena : kvalita však sedí, na Steamu se hra dá zakoupit za krásných 40 korun – To je přece příjemná částka za procvičení mozkových buněk.

Love Wish jsou jednoduché skládací hry u kterých se rozhodně nezapotíte. Příjemné skládání s prazvláštní odměnou na jedno odpoledne, i když pravděpodobně nebudete mít tendenci si zahrát znovu. Svoje fanoušky si hry ale určitě najdou, především u těch, co mají rádi animované kočkoholky.

• příjemný neotravný vizuál
  • poměr cena : kvalita je super
  • procvičíte se v logickém myšlení