Mortal Kombat 1 – dvě ségry

Mortal Kombat 1 při vydání neumožní cross-play

13. 9. 2023
Zdroj náhledu: NetherRealm Studios

Mortal Kombat 1 se pomalu blíží a společně s tím se začínají objevovat různé informace. Podpora cross-playe je v bojových hrách velmi očekávanou funkcí, protože umožňuje hráčům soupeřit s protihráči na různých platformách. To nejen rozšiřuje fanouškovskou základnu, ale také poskytuje příležitost k rozmanitějším a náročnějším zápasům. Díky podpoře cross-play si navíc uživatelé mohou otestovat své dovednosti proti širšímu spektru soupeřů, což vede k poutavějšímu a soutěživějšímu zážitku (jenže u Mortal Kombat 1 je momentálně jedno velké ale).

Z tohoto důvodu má většina významných bojových her nějakou formu podpory cross-playe, neboť se zaměřují především na zážitky pro více hráčů. Street Fighter 6 měl cross-play již při svém uvedení na trh, stejně tak Tekken 8, který vyjde příští rok. Přesto si fanoušci Mortal Kombat 1 budou muset pravděpodobně ještě nějakou dobu počkat, než se budou moci utkat s hráči na jiné platformě.

Již delší dobu se objevují různé hypotézy, že Mortal Kombat 1 nebude mít při uvedení na trh podporu cross-playe, vzhledem k tomu, že na oficiálních stránkách titulu nebyla o této funkci žádná zmínka. Bohužel pro fanoušky byla tato negativní domněnka společností NetherRealm potvrzena. Podle jejich slov bude k dispozici později. Tým na funkci v současné době pracuje a podle tweetu z oficiálního účtu MK1 by měla být k dispozici po uvedení hry na trh.

Důvodem opožděného zavedení prvku mohou být technické problémy spojené s integrací funkce na různých platformách. Kromě toho je možné, že tým z NetherRealmu upřednostňuje jiné aspekty vývoje před zaměřením se na cross-play. Ačkoliv nebyly uvedeny žádné konkrétní důvody, je pravděpodobné, že vývojáři intenzivně pracují na zajištění hladkého a bezproblémového zážitku… nebo v to alespoň doufám.

Bylo sice potvrzeno, že cross-play bude k dispozici po uvedení hry na trh, nicméně konkrétní datum oznámeno nebylo. Můžeme jen doufat, že to nebude trvat příliš dlouho, poněvadž se jedná o klíčovou funkci pro bojové hry obecně. Prozatím si budeme muset vystačit s příležitostnými online hráči.

Michal Mráz

Hraní her podlehl už jako malý kluk díky svým retro srdcovkám jako byl Doom, Quake, Wolf a Duke Nukem. Skoro žádný žánr mu není cizí, ale nejraději má RPG, FPS a TPS hry. Jeho seznam dohraných her je delší než účtenka nákupu za doby korony. Jakmile vyjde nějaká nová hra jeho gusta, ihned se po ní sápe.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.