Nevinné hrátky – úvodka

Nevinné hrátky – erotická hra pro dvojice

22. 3. 2023

Nevinné hrátky jsou erotická desková hra pro dospělé. Tato stolní hříčka je určena všem lidem, co mají chuť vyzkoušet něco nového a trochu si zaexperimentovat v oblasti sexu. Zároveň vám také pomůže otestovat vaše hranice. V dnešní recenzi si představíme produkt Nevinné hrátky a zodpovíme vám otázku, zda je pro vás vhodný. Nevinné hrátky nám poskytlo české vydavatelství Albi, kterému bych chtěl touto cestou poděkovat. Pohodlně se usaďte, dejte si sklenku vína nebo jiného nápoje a pusťme se do toho.

Máme tu první erotickou deskovku

Jak už jsem naznačil v úvodu, jedná se o erotickou deskovou hru, která je určena pro všechny dospělé. Nezáleží na tom, jestli jste dlouholetý manželský či partnerský pár, nebo teprve spolu začínáte. Cílem deskové hry Nevinné hrátky je zpestřit váš dosavadní sexuální život. Případně vám pomoci se navzájem v této oblasti lépe poznat – záleží pouze na vás, jak to pojmete. Co k tomu potřebujete? Ideálně dalšího dospělého hráče (je pro dva), půl hodiny volného času, a to je podle manuálu vše.

Nevinné hrátky – obsah balení včetně rekvizit
Nevinné hrátky – zadní strana
Nevinné hrátky – úvodka

Nevinné hrátky mají poměrně velkou krabici na to, že obsahují jen menší množství potřebných součástí. Uvnitř krabičky naleznete hrací plochu, dvě barevné figurky (modrou pro muže a červenou pro ženu) a házecí kostku. Dále tu ještě jsou tři balíčky karet s různými zadáními a oboustranný manuál. Jak říkám, není toho moc, co by vás uvnitř čekalo.

Dnes žádné CSko nebude

Před zahájením hry je třeba provést několik důležitých kroků. Nejprve je nutné rozložit hrací desku, která obsahuje tři srdce složená z modrých a červených linek a pět symbolů pro balíčky karet. Navíc zde naleznete poměrně velkou hrací kostku, na niž musíte nalepit znaky rtu, kalhotek a skleničky. Poté následuje rozdělení balíčků do pěti kategorií: tři balíčky s výzvami, rozdělené do kategorií intimní, vzrušující a vášnivé. Poslední dva balíčky jsou odměny pro něj a pro ni. Podle pravidel si máte nalít sklenici vína a vytvořit si příjemnou atmosféru.Samotná hra spočívá v házení kostkou. Pokud například padne symbol rtu, musíte se nejprve s partnerem políbit. Vezmete kartu s úkolem a splníte ho, následně posunete svou figurku o jedno políčko vpřed. Po ukončení předešlého tahu pokračuje vaše drahá polovička. Opět hází kostkou, a pokud jí například padne symbol kalhotek, musí si nejprve svléknout část svého oblečení. Vezme si výzvu a takto hra pokračuje stále dokola. Na plánu najdete také symbol dárečku, a jakmile na něj jeden z hráčů dorazí, vybere si odměnu.

Nevinné hrátky – kostka a figurky v akci
Nevinné hrátky – karty odměn
Nevinné hrátky – hrací deska

Co nabízejí karty s odměnami? Problém s těmito kartami je, že je lížete v průběhu hry, jenže až na samém závěru si můžete vybrat jednu, kterou váš drahý partner splní. Konkrétně to znamená, že ve výsledku máte například čtyři karty, ale využít můžete pouze jednu z nich. Příkladem takové odměny by mohlo být, aby vám partnerka nakreslila akt, ovšem vy jste její nahý model. Můžete také stanovit, v jakém případě vám partnerka musí oholit intimní partie. Případně vám má partnerka vytvořit svůdný kalendář, ke kterému vám dá na každý měsíc jednu nahou fotografii. Pro dívky je tu zase odměna, která spočívá v tom, aby vás partner musel důkladně namasírovat masážním olejem. Popřípadě od něj dostanete pár Venušiných kuliček. Tím jsme si představili celý princip.

Počkat, tady mi něco nesedí

Popravdě jsem měl vždycky pocit, že příručka pravidel slouží výhradně k tomu, aby vás informovala o důležitých věcech. Sice nám prozradila, jak Nevinné hrátky odehrát, ale to je všechno. Teď si možná říkáte, co víc bych mohl od manuálu čekat? No, třeba konkrétnější informace o tom, co si připravit. V pravidlech se píše: stačí si nachystat skleničku vína, a to je vše. Skutečnost je taková, že k tomu, abyste si tuto deskovku vůbec mohli zahrát, potřebujete mnohem více věcí, o nichž mezi řádky není ani slovo. Proto, abyste se mohli plně a nerušeně oddávat sexuálním fantaziím, vám teď prozradím všechny věci, na jejichž potřebu vás nikdo neupozorní. Gaming Professors budou zachránci vašeho sexuálního života… poděkovat můžete potom.

Kdo ta zadání vymýšlel?

Jak budete postupovat hrou a plnit jednotlivá zadání, zjistíte, kolik věcí si skutečně musíte připravit, a není jich zrovna málo. Tento odstavec se bude týkat především žen, protože si troufám tvrdit, že na nich závisí devadesát procent obsahu této deskovky. Proto zde naleznete několik úkolů, při nichž musíte svému partnerovi ukázat tři sady spodního prádla. Několik druhů kalhotek nebo košilek. To ovšem nezní špatně. Věřte mi ale, že pokud budete podobný úkol plnit několikrát za sebou, brzy vás to přestane bavit a sexuální napětí se jednoduše vytratí. Dále si musíte vzít tužku a papír. Máte zde totiž zadání, ve kterém máte partnerovi udělat svačinu na další den a připsat mu k tomu tajný vzkaz. Podobný úkol je pro muže, jen místo psaníčka zapisuje své oblíbené části vašeho těla. To ovšem není všechno. Z nějakého důvodu musíte mít také připravené jídlo. Například úkolem mé přítelkyně bylo postavit se přede mě v kalhotkách a nalít si mléko na prsa.

Nemluvě o tom, že existují úkony, při kterých musíte masturbovat s různými sexuálními hračkami, včetně jídla, jež má partner do vás zavádět. S přítelkyní jsme se mnohdy divili, kdo tohle všechno vymýšlí a jestli má dotyčný vůbec zkušenosti se sexem. Nevinné hrátky disponují také praktikami s ledem, jejichž špatné užívání může být pro dívky a muže problematické.

Při hraní deskové hry mě napadlo, jestli autor myslel na ženy nebo páry, kteří nemusí praktikovat nejrůznější sexuální výstřelky. Tím mám na mysli kupříkladu to, že existuje mnoho žen, jimž se nelíbí provádět orální uspokojování své drahé polovičky. Naopak jsou i tací, co nestojí o to, aby ho jejich partneři poskytovali zase jim. Zmiňuji se o tomto faktu proto, že podobných aktivit je zde celá řada. Stejně jako uspokojování muže svými prsy… co máte dělat, když vám příroda nenadělila dostačující výbavu. Pak je tu určitá míra exhibicionismu, při němž máte chodit při otevřeném okně a muž si má hrát se svým kopím. Pokud si myslíte, že jsme na konci, zklamu vás, není tomu tak. Jestli máte přebytek spodního prádla a prostěradla, připravte si je také. Jednou z výzev totiž je, aby vám váš drahý partner nůžkami prostřihl díru do kalhotek v oblasti genitálií. Podobný úkol je i pro muže, jen s tím rozdílem, že místo kalhotek použije prostěradlo, aby si zahrál na chlípného ducha. V dalším úkolu muž musí protáhnout svoji chloubu jen na variantu glory hole. Pokud nevíte, co je to glory hole, googlujte na svoje vlastní nebezpečí.

Do jisté míry chápu, proč autoři této deskové hry v návodu píší, že si máte opatřit sklenku dobrého vína nebo jiného tvrdého alkoholu. Důvodem není nic jiného než ztráta všech zábran. Svým způsobem by se tedy dalo říct, že desková hra Nevinné hrátky podporuje alkoholismus. Jenže co když je partner celoživotní abstinent? To je například můj případ: moje drahá polovička nepije vůbec nic, dokonce ani víno. Teprve tady začíná velký problém. Úkoly jsou tu někdy natolik šílené, že se vám do nich bez alkoholu opravdu nechce. Co ale dělat, když vaše lepší polovička prostě nepije? Jediné, co mě napadá, je sednout si s partnerem do křesla nebo na gauč a vytáhnout si všechny karty ze stolní hry Nevinné hrátky. Následně si můžete zkusit projít všechny úkoly, co tato desková hra nabízí, a ty, co nechcete plnit, prostě odložit stranou. Tímto způsobem si můžete vytvořit balíček karet, jehož součástí budou pouze úkoly, na jejichž splnění nepotřebujete ztrátu zábran. Protože jinak nevím, jak byste mohli tuto hru kompletně odehrát.

Nevinné hrátky – plastový insert
Nevinné hrátky – tři zóny

Je tato deskovka opravdu špatná?

Po předchozích větách se může zdát, že desková hra Nevinné hrátky je špatná. Ve skutečnosti tomu tak není. Pravdou je, že je zde řada úkolů, co jsou docela hloupé, ale jsou zde i takové, při nichž se budete bavit. Například tam byl úkol, při němž žena musela svému protějšku vyprávět, jak by souložila s jinou ženou. Muž musel své ženě předvést pěkný erotický tanec. Jiné úkoly spočívají v tom, aby vám vaše drahá polovička v příštích dnech připravila oběd nebo večeři. Přitom na sobě měla pouze zástěru a jinak byla zcela nahá. Problém ovšem vidím v tom, že úkolů, které se bez alkoholu nedají zvládnout, je mnohem víc než těch, jež jsou zábavné. Co se týče alkoholu: Osobně si říkám, když člověk nemá zábrany, respektive pokud si dokáže udělat legraci sám ze sebe, aniž by se musel posilnit, tím lépe pro něj.

Dokáží Nevinné hrátky zpestřit náš sexuální život?

Při pohledu na deskovou hru Nevinné hrátky bych řekl, že je vhodná spíše pro lidi, co nemají strach experimentovat. Případně už mají leccos za sebou. Pokud jste na začátku vztahu a teprve se seznamujete se sexem, doporučil bych Nevinné hrátky na nějakou dobu odložit. Případně, jak už bylo zmíněno výše, si sedněte a zjistěte, jaké výzvy tato desková hra nabízí.

Nevinné hrátky je poměrně obtížné hodnotit, protože osobně věřím, že mohou párům pomoci se do jisté míry poznat v sexuální oblasti. To však platí pouze pro pokročilé páry nebo dvojice, které jsou spolu již delší dobu a vzájemně se v této oblasti poznaly. Pro nové páry by bylo mnohem lepší, kdyby spolu komunikovaly a řekly si, co se jim líbí a co by chtěly vyzkoušet. Pokud s partnerem nedokážete o sexu otevřeně mluvit, pak ano, i zde mohou pomoci Nevinné hrátky. V tomto případě doporučuji podívat se nejprve na úkoly a vyškrtnout ty, co nechcete dělat, abyste se u toho nemuseli stydět. Erotické hrátky by vám měly přinášet prožitek, a ne vám přivádět trauma.

• hra vás donutí na chvíli se uvolnit a zpomalit
  • prožijete příjemný večer s drahou polovičkou
  • sympatický design