Yokai's Secret

Yokai's Secret – zachraňte kočkoholky a zbarvěte svět

8. 5. 2022
Zdroj náhledu: Double W

Máte rádi anime, logické hry, barvičky a kočkoholky? To všechno se vám dostane ve hře Yokai's Secret. Ta vám sice zabere jenom hodinu na splnění 100 % achievementů, nicméně se aspoň trošku myšlenkově procvičíte. Navíc má na celém Steamu velice kladná hodnocení. Tvůrce, studio Double W, tak vytvořil velice povedenou hru, nicméně není to žádný extrémní zážitek. Ostatně cena pouhých 40 korun za hodinu hraní není moc.

Hratelnost je jednoduchá, na všechno vám stačí myš

Hra spočívá v tom, že doplňujete barvičky podle odstínů a tvoříte tak řady, které se od vás vyžadují. Jakmile uděláte linii, jak má být, mise je splněna a pokračujete v další. Velice to usnadňuje zvuk. Pokaždé, když dáte kostičku tam, kam patří, Yokai's Secret to potvrdí. Můžete s ní sice dál manipulovat, ale proč, když už je dána správně. Pokud tak skutečně chcete herní zážitek, doporučuji vám úplně vypnout zvuk. Poté se už časové limity (které hrají roli, pouze jestli chcete hru dokončit na 100 %) vyplňují vcelku těžko. Jinak se dá až do finále vše splnit do 40 vteřin, a to jen díky zběsilému přetahování barev myší.

To nás přivádí k příběhu. Ten funguje tak, že svět je bez barev. Yokai (kočkoholky) se totiž vzbouřily proti lidem a vzaly ze světa všechnu barvu. Je jich čtrnáct a vy je musíte všechny porazit (splnit hádanky), abyste zachránili svět a ten byl pak opět barevným. Jakmile je osvobodíte, řeknou velice atraktivní sexuální hlášku a vy pokračujete k další. Takhle až k té poslední. Každá ze čtrnácti Yokai má pět misí. Celkem vás tak čeká 70 různých misí, ve kterých se dělají barevné postupky. A to je vlastně úplně všechno. Poté ale přichází ještě jedna věc. do Yokai's Secret se dá zdarma stáhnout obsah pro dospělé. Ten vám odemkne možnost se poté s každou kočkoholkou více „skamarádit“.

Yokai's Secret velice krásně vypadá

Celá hra vypadá naprosto skvěle. Jde vidět, že tvůrci měli docela velké plány a už od začátku se zaměřovali spíše na obsah pro dospělé než na hru plnou logických hádanek. Do toho se vám prolíná příjemná muzika, která je sice naprosto zanedbatelná, ale pokud se na ni soustředíte, hru vám dostatečně proloží, a vy tak nemáte pocit, že jenom hýbete barevnými kostičkami.

Hře jako takové se nedá vytknout vůbec nic. Pokud netoužíte po dospělém obsahu, ale máte rádi pouze logické hry, minimálně hodinu vašeho života vám vyplní. Ve hře se nachází i jakýsi příběh, který je ale naprosto upozaděn, takže jestli se na něj nezaměříte, úplně jej minete. Pokud máte rádi animovaná děvčata všeho druhu. Yokai's Secret vám všechny tyto tužby splní.

• příjemná cena
  • zajímavé hádanky
  • pěkná grafika