Vývojáři z českého studia SCS Software ukázali detaily z připravovaného remasteru mapového rozšíření Skandinávie, které již brzy dorazí do hry Euro Truck Simulator 2. V příspěvku na oficiálních stránkách se detailně rozepsali o přepracované silniční síti.
Zdroj: SCS Software
Asi jednou z nejzásadnějších změn v silniční síti bude kompletní předělávka křižovatek, u kterých bylo při vývoji původně použito jen velmi málo předloh a většina z nich vypadala velmi podobně. V případě nového kabátku budou křižovatky více vycházet z reálných předloh, což by se mělo pozitivně projevit na jejich vzhledu a také jedinečnosti v každém koutě rozšíření.
Nyní se pojďme podívat na změny v jednotlivých státech. Dánsko obdrží pozměněný vzhled dálnic E20 a E45. Půjde především o novou křižovatku u města Kolding, která však kvůli své složitosti musela být upravena pro potřeby měřítka, jimž kamionový simulátor Euro Truck Simulator 2 disponuje. Reálně se tato křižovatka skládá ze třech menších, vzdálených od sebe asi 8 km. Pro potřeby hry ale půjde o jednu velkou, aby lépe do zmíněného měřítka zapadla. Změní se také hraniční přechod z Německa do Dánska, kde budou nově implementovány hraniční kontroly. Přibyde také několik nových úseků a silnic a jak už je zvykem, po této změně by Dánsko a celé DLC Skandinávie mělo více odpovídat nynější kvalitě studia SCS Software.
Zdroj: SCS Software
Změn se například dočká i Švédsko, jehož největší změny se uskuteční u města Gothenburg, kde se nachází jedno z nejrušnějších dopravních uzlů ve Švédsku. Toto místo prošlo částečnou rekonstrukcí, přičemž největší pozornost tvůrci upoutaly na zdejší hustou síť silnic a dálnic. Podél dálnice E4 byla kompletně přepracována čtyři odpočívadla pro kamiony, včetně jednoho ikonického, které bylo dříve možné vidět jen při jízdě. Nyní bude toto odpočívadlo plně funkční s možností v tomto místě zaparkovat.
Tvůrci nicméně tvrdí, že toto je jen hrstka informací s předělávky Skandinávie pro hru Euro Truck Simulator 2 a další by měly na povrch vyplout snad v dalších týdnech.