Devadesátá léta nabízela obrovské množství herních titulů. Ať už se jedná o akční hry, které formovaly žánr FPS, nebo point & click adventury nabízející dobrodružný a humorný příběh. Těchto her bylo před třiceti lety nesčetně mnoho, avšak jeden titul proslul svým zdánlivě jednoduchým, ale ve skutečnosti složitým úkolem. Tím je logická hra Hledání min, o jejímž vzniku pojednává stejnojmenná knížka amerického novináře Kyla Orlanda.
Publikace se zaměří nejen na samotný vývoj této legendy, ale také na její kontroverze, problémy, a především hratelnost. Pokud jste princip Hledání min nikdy nepochopili, Orlandova kniha vám jej podrobně vysvětlí. Čtenáři se rovněž dozvědí o jejím kulturním dopadu na herní průmysl a vlivu, jemuž propadli jak videoherní nadšenci, tak univerzitní profesoři a slavné osobnosti. Mezi některé z nich patří například spisovatelka J.K. Rowlingová, autorka Harryho Pottera, jež v knize mluví o tom, jak jí hra pomohla při odvykání od kouření.
O vydání se postará společnost Xzone, která má na kontě tituly jako Umění klasických adventur nebo I’m Too Young To Die. Novinka od Kyla Orlanda je zároveň prvním dílem nové edice Příběhy za obrazovkou, mapující historii jiných a slavných herních klenotů. Titul Hledání min: Jak si Microsoft začal hrát vyjde již za necelý týden, a to 15. října. Pokud se chcete o této logické hře a jejím vývoji dozvědět víc, neváhejte a předobjednejte si ji na stránkách společnosti Xzone.
Zdroj: Xzone/Photoshop