Custom Order Maid – první setkání

Custom Order Maid – ráj vašich waifu

31. 10. 2021

Vždy máme nějakého oblíbeného člena rodiny, ať už je to maminka, tatínek, babička s dědečkem nebo třeba strýček. Pokud je pak dlouho nevidíme, býváme rádi, že si na nás vzpomenou a třeba nás pozvou na setkání. To se přesně stalo našemu hlavnímu hrdinovi, kterému pomůžete vést jeden z novodobých barů. Titul CUSTOM ORDER MAID 3D2 It's a Night Magic nám představuje společnost KISS, pro niž je to první hra.

Děkuji, strýčku!

Jak už jsem zmínil v úvodu, chystáte se navštívit svého strýce, kterého jste už delší dobu neviděli. Po příjezdu na adresu, kterou vám zanechal, vás ohromí nádherná vila. Vaše překvapení ještě vzroste, jakmile vás osloví jedna z jeho krásných služebných. Při setkání se strýčkem se dozvíte, že vlastní jeden z nejúžasnějších klubů pro dospělé: Empire Club. Ale jako jeden z typických boháčů, který nevěděl, jak naložit se svými penězi, se rozhodl otevřít další zbrusu nový podnik. To je důvod, proč jste byl pozván na návštěvu ke svému strýci. Ve stejnou chvíli se totiž dozvíte, že jste majitelem nového klubu, ale než stačíte cokoliv říct, váš strýc zmizí ještě rychleji než vaše měsíční výplata.

Později se od jeho bývalých zaměstnankyň dozvíte, že klub má velké dluhy, a protože jste novým majitelem klubu, jsou i vaše. Někdy asi nestojí za to, abyste se po tolika letech vídali s rodinou, ale na druhou stranu máte kolem sebe aspoň hezké holky.

Vytvořte si vlastní anime postavu

Abyste mohli vést svůj podnik, potřebujete pomoc, ale tentokrát ze strany slečen. Přeci jenom se jedná o podnik pro dospělé a bez nich by to rozhodně nešlo. Naštěstí se vám podaří vypátrat tři dívky, které jsou loajální k vašemu klubu a souhlasí s tím, že vám pomohou, jak jen to půjde.

V tomto okamžiku se naplno projeví síla této hry. Samotná grafika je provedena ve stylu anime, díky čemuž ve hře naleznete všechny vrtochy, jež byste normálně očekávali – ano, jsou zde dokonce i kočkoholky. Všechny členky, které se postupně přidávají, si můžete upravit podle svých představ a na výběr máte ze spousty možností. Typicky můžete změnit účes, barvu, oblečení a některé doplňky. Osobně jsem fanouškem tří anime slečen, Rias Gremory s Akeno (DxD) a Alebedo (Overlord). Pomocí různých úprav, od pramenů vlasů po velikost prsou, úpravy nehtů, úst a očí apod., se mi podařilo aspoň dvě z nich celkem vytvořit.

Jejich vzhled není to jediné, co můžete změnit. Po dokončení všech úprav jim můžete libovolně upravovat jejich jména, a dokonce jim dát jakoukoliv přezdívku, ale to nejlepší na tom je, že jakmile dokončíte všechny změny, můžete je nazývat, jakkoli se vám zlíbí. Pokud tedy vytvoříte některou z anime postav, co máte rádi, můžete ji pojmenovat buď jménem, nebo přezdívkou, a podle toho, co si vyberete, je tak budete oslovovat. Je to sice jen drobnost, ale ve hře samotné to funguje velmi dobře. Navíc máte pocit, že jste součástí hry, což je opravdu příjemný pocit. Další skvělou skutečností je, že všechny účastnice jsou plně dabované. Proto pokud milujete japonštinu, nebo ji jen rádi posloucháte, poněvadž se vám líbí Japonky, zde si ji opravdu užijete. Sice vaše postava není dabovaná, ale to nevadí – vždyť ani nevíte, jak vlastně vypadá, protože ji představuje pouze modrá silueta muže.

Vedení podniku je opruz

Jakmile jste si vybrali a pojmenovali své vysněné pracovnice, přichází ta nejhorší část: vedení podniku. Upřímně řečeno, chvíli mi trvalo, než jsem pochopil některé věci, které po mně vlastně chtěli, a nebudu lhát, doteď nevím všechno. Musíte svým kolegyním nastavit jejich denní i noční pracovní režim. Některé dámy mají vlastní dovednosti, které je potřeba pravidelně zlepšovat, abyste získali dobré hodnocení, a tím i lepší finanční odměny. Například jsem proto nechal svou Rias ve dne učit míchat alkohol, zatímco po nocích se učila tančit. Ostatní, se kterými jsem se setkal, pracují přes den, zatímco se v noci věnují jinému koníčku, nebo si s nimi můžete na hodinu popovídat a lépe je tak poznat.

Pokud však nechcete rozdávat příkazy, mohou se dámy postavit na pódium a před vámi si natřásat své zadky. Předtím ale máte dvě možnosti. První volbou je taneční minihra velmi podobná hře OSU, ve které se na konci dozvíte, jak jste váleli. Druhou možností je pouze sledovat tanec a zpěv dívky. Zvolíte-li druhou možnost, je možné ji během tance trochu upravovat, například jí svléknout některé nebo všechny části oblečení. Pokud ale nemáte DLC 18+, která by měla být zatím dostupná pouze u vývojářů na webových stránkách, nebudou slečny úplně nahé, nýbrž budou mít na sobě černé plavky… škoda.

Dále pak, abyste prosperovali, budete muset nakupovat nové zařízení – zde to funguje ale tak, že si rovnou kupujete nové místnosti. Je celkem škoda, že si pokoje nemůžete libovolně upravovat, ale na druhou stranu toho hra nabízí už tolik, že tohle se dá prominout. Místností, které si takto můžete zakoupit, je celkem třináct. Do těchto místností pak posíláte slečny, aby se v nich popřípadě zdokonalovaly nebo tam přímo pracovaly. Zároveň budete mít možnost svým slečnám dokupovat i jiný vzhled, pokud vás ten její stávající omrzí.

Postupně ve hře získáváte přístup k různým událostem, jež hrají důležitou roli v prosperitě vašeho klubu nebo ve vztazích s vašimi dívkami. Občas získáte jen pohovor pro nové zaměstnankyně, na nichž potkáte pěkně bláznivou Nanago.Na konci dne získáte celkové zhodnocení výkonu vašich děvčat a také informaci o tom, kolik jste si vydělali. Upřímně řečeno, celkové skóre není až tak důležité, protože tyto minihry lze považovat pouze za dodatečnou mechaniku, aby hra nebyla tak snadná. Nejdůležitější částí hry není nic jiného než rozvíjení vztahu s vašimi slečnami. Na druhou stranu chápu, že by bez nich byla hratelnost o něco kratší, nicméně je pravdou, že k tématu, kolem něhož se hra točí, dobře zapadají.

18+

Výše jsem zmínil, že by měla existovat modifikace nebo DLC, které by zpřístupnilo explicitní obsah, a podle informací, jež jsem mohl získat, by se mělo už nacházet na oficiálních stránkách samotných vývojářů. Problém je, že jsem ho nikde nenašel. Na jejich stránkách je sice soubor, jenž má přidávat nové doplňky a různé místnosti atd., ale nikde jsem se nedočetl, zda tento obsah zpřístupňuje. Lze ho tam získat za deset dolarů a upřímně řečeno, i bez sexuálního podtextu je tento titul skvělý. Můžete si vytvářet své představy a rozvíjet tak svou fantazii.

Je však pravda, že ve službě Steam jsou k dispozici tři DLC, z nichž jedno si již můžete zakoupit za 21 eur – díky němu získáte přístup k tanci u tyče, písni pro dospělé, novým tvářím a tak dále. Datum vydání dalších dvou DLC zatím nebylo stanoveno, ale pokud opravdu chcete získat erotický obsah, budete si muset počkat na druhé DLC s názvem Welcome Master Set Vol 1. Poslední rozšíření přidá i možnost svatby.

Custom Order Maid je romantický román, jenž vás na dlouhou dobu připoutá do křesla. Po grafické stránce vypadá titul opravdu krásně a nejrůznější možnosti přizpůsobení vašich slečen mu dodávají ten správný šmrnc. Pokud jste fanoušky anime, určitě si tento titul rychle oblíbíte. V nadcházejícím DLC, jehož datum vydání bohužel zatím neznáme, dostanete příležitost vzít si jednu ze svých vyvolených. Dabing sice není profesionální, ale přesto působí věrohodně a dobře. Různé minihry nebo samotné řízení klubu jsou dobrým zpestřením, ale nic se nevyrovná skutečnému tanci vašich dívek. Ačkoli se jedná o skvělý titul, nejsem si úplně jistý, zda je 34 € adekvátní vzhledem k ceně, a to zejména když si k tomu připočtete DLC za dalších 21 €.

• Grafické zpracování
  • velká škála úprav vašich holek
  • dabing slečen