Galactic Civilizations IV oznámeno

Share on facebook
Sdilet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: Stardock

Herní série Galactic Civilizations je mezi milovníky tahových strategií z vesmírného prostředí velmi oblíbená. Srdce těchto hráčů tak jistě zajásá, protože vývojářské studio Stardock Corporation oznámilo Galactic Civilizations 4.

Celá tato série pak existuje od počátku 90. let a za tu dobu zaznamenala jak velké úspěchy, tak i některé okamžiky, které herní komunitu moc nepotěšily.

Lepší než Galactic Civilizations 3

Podle dostupných informací bude nově oznámená hra prohlubovat a rozvíjet prvky budování mezihvězdné říše ještě více než Galactic Civilizations 3.

Níže pak několik citací generálního ředitele Stardock Brada Wardella:

Standardní hvězdná mapa hry byla vylepšena o „opravdové souvislé solární systémy“. Důležitější však je, že každá mapa je nyní „sektorem“ a při oddálení uvidíte spoustu sektorů propojených „podprostorovými proudy“. Jinými slovy, rozsah každé hry byl zvýšen o celou jednu pomyslnou úroveň. Existuje „mapa map“ (i když si můžete přizpůsobit velikost her a hrát jen v jednom sektoru).

Planety už nejsou všechny stejné. Existují základní světy, které jsou podporovány koloniemi.

Galactic Civilizations IV lore

Zdroj: Stardock

Kolonie budou fungovat nezávisle

Aby se mikromanagement udržel na přijatelné úrovni, kolonie fungují nezávisle a automaticky zásobují svůj základní svět zdroji.

Jádro daného světa však nedokáže efektivně spravovat neomezený počet kolonií. Když začne eskalovat působnost zločinu, budete muset poslat do kolonie guvernéra a proměnit ji v základní svět.

To efektivně „převrátí“ typickou dynamiku strategické hry. Zatímco v běžném případě hráč používá AI k automatizaci své vlády, zde musí naopak nejprve zaměstnat AI, aby mohl rozšiřovat svou vlastní působnost. Hráči se ale se svými vlastními guvernéry nemusejí vždy shodnout.

 

Namísto pevné kampaně budou přítomny skryté podmínky, které mohou spustit příběhové události., Ty pak potenciálně mohou samy vyústit v události nové. To se však stane jen „velmi, velmi zřídka“.

S „přibližně šestnácti nebo více hratelnými druhy, z nichž každý má svou vlastní vlastní sadu vůdců,“ by počet možných příběhových událostí měl být velký. Během hry navíc nebudete muset jednat pouze se svými vlastními vůdci, ale budete jednat i s vůdci vašich konkurentů.

Každá civilizace má svůj vlastní algoritmus a program

„V předchozích verzích představovala počítačová AI jiné civilizace,“ řekl Wardell. „Nyní je každá civilizace tvořena stovkami postav, z nichž každá má své vlastní zájmy.“ 

 

I když se struktura trochu změnila, základní předpoklady žánru 4X zde zůstanou stejné – vaším cílem je zkoumat nové technologie, prozkoumávat vesmír, využívat to, co najdete, rozšiřovat svou říši a zbavovat se konkurence.

 

Galactic Civilizations 4 vstoupí do předběžného přístupu letos v červnu a Stardock poznamenává, že „předběžný“ opravdu znamená „předběžný“, počínaje „fází alfa“ pro získání zpětné vazby od hráčů.

 

„Tým si je docela jistý ohledně celkového směru hry, ale opravdu chceme získat včasnou zpětnou vazbu od našich hardcore fanoušků,“ řekl Wardell. „Měli bychom například mít technologii, která umožní hráčům nakonec obejít podprostorové proudy a letět prázdnotou do jiných sektorů? Nad podobnými otázkami můžeme teoreticky hloubat celý den, ale raději bychom viděli, jak si s nimi poradí skuteční hráči, než finální hru vypustíme do světa. “

Více informací o GalCiv 4 najdete na oficiálních stránkách.

Zdroj: pcgamer

Share on facebook
Sdilet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn