BAFTA Games Awards – Hades 2

Hades vyhrál GDC Game of the Year

22. 7. 2021
Zdroj náhledu: igdb.com

V rámci plně digitální konference Game Developers Conference 2021 se letos na Twitchi udělovaly ceny Game Developers Choice Awards a Independent Game Festival Awards. V rámci cen GDC Awards se velkým vítězem stala akčně-roguelike-vizuální novinka Hades od společnosti Supergiant Games, která získala titul Hra roku a také ocenění za nejlepší design a nejlepší zvuk. Toto ocenění jistě skvěle zapadne mezi další trofeje, které Hades nasbíral, včetně dvou Golden Joystick Awards, pěti cen BAFTA, dvou Game Awards, dvou Gayming Awards, pěti D.I.C.E. Awards a Nebula za nejlepší herní scénář.

Valve vyhrává se svou VR hrou

Studio Asobo vyhrálo kategorii Nejlepší technologie za Microsoft Flight Simulator, protože skutečně vymodelovalo celou planetu Zemi (a všechny její monolity). Kinetic Games si odnesli cenu za nejlepší debut za multiplayerovou duchařskou hru Phasmophobia a Valve vyhrálo cenu za nejlepší VR/AR hru za Half-Life: Alyx, jako ostatně na všech herních ceremoniálech, kde se od jejího vydání udělují ceny v kategorii VR.

Cenu za průkopnictví získal tvůrce Newgrounds Tom Fulp a cenu za celoživotní dílo Laralyn McWilliams, která byla kreativní ředitelkou MMO Free Realms, hlavní designérkou Full Spectrum Warrior a její zásluhy sahají až k Daggerfallu z roku 1996.

Zdroj: igdb.com

Independent Game Festival Awards

Po slavnostním předávání cen GDC následovalo předávání cen IGF, na kterém vynikající hra Umurangi Generation získala jak cenu za vynikající vyprávění, tak hlavní cenu Seumase McNallyho, pravděpodobně proto, že neexistuje kategorie pro nejlepší politickou noční můru z pohledu první osoby. Kosmická záhada Genesis Noir byla oceněna jak za vynikající výtvarné zpracování, tak za vynikající zvukové zpracování.

Úplný seznam vítězů naleznete níže

  • Nejlepší zvuk: (Supergiant Games)
  • Nejlepší debut: (Kinetic Games): nejlepší debut: Phasmophobia (Kinetic Games)
  • Nejlepší design: Hades (Supergiant Games)
  • Nejlepší mobilní hra: Genshin Impact (miHoYo)
  • Cena za inovaci: Dreams (Media Molecule/Sony Interactive Entertainment)
  • Nejlepší příběh: The Last of Us Part 2 (Naughty Dog/Sony Interactive Entertainment)
  • Nejlepší technologie: Microsoft Flight Simulator (Asobo Studio/Xbox Game Studios)
  • Nejlepší vizuální umění: Ghost of Tsushima (Sucker Punch Production/Sony Interactive Entertainment)
  • Nejlepší VR/AR hra: Half-Life: Alyx (Valve)
  • Cena diváků: Ghost of Tsushima (Sucker Punch Productions/Sony Interactive Entertainment)
  • Hra roku: Hades (Supergiant Games)
  • Cena pro průkopníka: Tom Fulp
  • Cena za celoživotní dílo: Laralyn McWilliamsová

Ceny IGF

  • Cena diváků: (Hermanos Magia a Leap Game Studios)
  • Excelentní zvuk: Genesis Noir (Feral Cat Den)
  • Nejlepší studentská hra: (Local Space Survey Corps, LLC) Nejlepší studentská hra: Vessels (Local Space Survey Corps, LLC)
  • Excelentní design: Teardown (Tuxedo Labs): Nejlepší design (Tuxedo Labs)
  • Excelentní vyprávění: Umurangi Generation (Origame Digital/Playism)
  • Excelence ve výtvarném umění: Genesis Noir (Feral Cat Den)
  • Nuovo Award: Vítězství v oblasti vizuálního umění: Blaseball (The Game Band)
  • Hlavní cena Seumase McNallyho: Umurangi Generation (Origame Digital/Playism)

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.