Lust Theory – Nadia 2

Lust Theory – hrátky s časem

21. 8. 2021

Ovládáte chlapce, který žije se třemi krásnými dívkami. Chodíte do školy, děláte si domácí úkoly, studujete na univerzitu, hrajete hry a tak dále. Jednoho dne však získáte velkou moc, která může vše úplně změnit. Lust Theory je nový erotický román od vývojářského studia Inceton games. Už jsme pro vás recenzovali jejich předchozí hru Summer with Mia, která od nás nedostala příliš dobré hodnocení. Pojďme se tedy společně podívat, jak si jejich nový projekt vede.

Pěkné nastavení

Hned na začátku hry vás přivítá Ellie (je také jednou z vedlejších postav), která vás provede úvodním nastavením. Jak je u her tohoto žánru obvyklé, svou postavu si pojmenujete libovolně a zároveň určíte přezdívky pro ostatní hlavní aktérky příběhu. Pokud tento titul hrajete tajně v práci, ve škole nebo před svou přítelkyní, pouhým stisknutím klávesy P zapnete takzvaný „režim paniky“, ten jen ztmaví obrazovku. Tímto skončí všechna nastavení a přejdete přímo do hry.

Bazény jsou zajímavým místem

Také bych chtěl jednoho dne zajít na koupaliště a potkat krásnou dámu s docela pěkným poprsím, která je stejně hravá jako tady. Tak totiž začíná váš příběh. Dostanete se k bazénu, kde potkáte zrzku Nadiu, se kterou si chvíli povídáte, ale to není všechno. Povídání se změní v malou zábavu, dokud vás Nadia nevezme za ruku a nepřiloží si ji k prsu.

Teprve v tomto okamžiku odhodíte zábrany a prostě ji postříkáte svojí smetanou přímo v bazénu. Samozřejmě se na vás rozzlobí, vyskočí z něj a začne na vás křičet, že jste ji ušpinili a že se teď musí osprchovat. Jako pravý gentleman nemůžete nechat dámu při koupání samotnou – jen nesmí vědět, že ji pozorujete.

Chvíli ji špehujete, jak se myje, osahává a nakonec masturbuje, což nemůžete vydržet a nenápadně to začnete dělat taky – tedy až do chvíle, kdy vaše postava zalapá po dechu rozkoší. Tím Nadie dáte najevo, že ji pozorujete. Ničeho se nebojte, protože milá dívka vás pozve do sprchy, umyje vás a vše skončí happy endem. Ve sprše si užíváte orální sex a potom přejdete do šatny, kde se Nadia poslušně posadí na lavičku a vy uspokojujete její potřeby jako pravý muž.

Když je po všem, dozvíte se, že vám přátelé kvůli vašemu nářadí říkají „Rodzilla“. Když vylezete ze sprchy, požádá vás, abyste se s ní ještě pomilovali v bazénu, což nemůžete odmítnout. Vaše postava běží k ní a… to musíte zjistit sami.

Výukové mise? Proč ne

Prvních pár dní vás titul nechá hrát jen tutoriál, abyste zjistili, jak co ovládat, a tak trochu se seznámili s postavami, které hrají ve vašem životě důležitou roli. Ale hlavně jde o pochopení děje hry. Bál jsem se, že půjde o další klasickou erotickou hru, kde stačí klikat, abyste co nejrychleji přeskočili dialogy a konečně se přesunuli k „akci“, tedy hlavnímu obsahu. Vývojáři ze studia Inceton games zde zvolili trochu jiný přístup a pohráli si s kontrolou času.

Vracení času ve hře pro dospělé?

Hned na začátku si vaše postava vytvoří jakési hodiny, které vám umožní ovládat čas. Pokud tedy zkazíte první dojem, jako se to stalo mně s Ellie, začne se vše od začátku a vy se můžete pokusit zlepšit skóre. Můžete to také použít k vyjádření svého názoru na učitelku chemie apod. Musím uznat, že je to docela zajímavá mechanika, a opravdu jsem nečekal, že ji najdu v erotické hře, protože kontrola času je běžnější v akčních nebo dobrodružných hrách.

Trochu to ale kazí první průchod hrou, protože se události, které pokazíte, automaticky restartují a vy tak nenesete žádné následky. Rád bych viděl, jak by se děj s Ellie změnil poté, co bych jí otevřeně řekl, jestli chce mít orální sex nebo aby mi ukázala prsa. Uvědomuji si, že by mě nejspíš měla plné zuby a doslova by mě nenáviděla, ale možná taky ne a brala by to spíš jako kompliment. V tom je krása toho, že nikdy nevíte, co se stane na základě vašich rozhodnutí, ale tady to trochu kazí přidaná mechanika vracení se v čase.

Pohyblivé kamery a X-Ray

Abyste si mohli lépe prohlédnout dámy ze všech možných i nemožných úhlů, připravili vývojáři opět možnost otáčení kamery. Bohužel tuto možnost získáte pouze u předdefinovaných póz dívek, což je škoda, protože tuto mechaniku nemůžete používat podle libosti. Kamera pak klasicky přibližuje části, které se zaměřují na prsa, hýždě, boky, nebo dokonce oči, ale ty minimálně.

To se bohužel týká i samotného X-Ray, který lze rovněž aplikovat pouze na určité pózy nebo situace přítomných žen. Pokud poprvé hrajete erotickou hru s touto funkcí, jde o to, abyste se mohli dívat na dívky přes jejich oblečení a vidět jejich vyvinutá ženská těla. Občas vývojáři přidají nějaké prvky sexuálního oblečení, aby titul okořenili. Když tedy tuto funkci zapnete, občas uvidíte krásky s průhlednými halenkami, svorkami na bradavky, kočičíma ušima a dalšími předměty.

Volný pohyb

Máte možnost se „volně“ pohybovat, ale je to poměrně dost omezené. Můžete bez překážek vstoupit do pokoje spolubydlícího, koupelny, garáže, obývacího pokoje nebo kuchyně. Totéž platí i ve škole, kde buď jdete do třídy, nebo jdete po chodbě či na toaletu. V příběhu nebo ve vedlejších úkolech máte k dispozici pouze určité místnosti, do kterých můžete vstoupit. Pokud tedy chcete jít do dívčí šatny, nedostanete se tam hned, pokud k tomu nemáte úkol.

Vaším nejlepším přítelem je telefon

Po dosažení konce tutoriálu se v levém horním rohu obrazovky zobrazí ikona mobilního telefonu. V jeho nabídce pak můžete provádět různé akce. První funkcí je zobrazení galerie, kde najdete erotické fotografie. K dispozici jsou také dvě tlačítka spojená se skrytými událostmi, ta se skrývají v průběhu celé hry. Díky těmto dvěma funkcím pak můžete tyto události znovu spustit. Poslední aplikace pak obsahuje návod, jak zmíněné události najít, ale nemusíte ho vůbec použít. Záleží na tom, zda chcete hru prozkoumat a najít všechny věci sami, nebo ne.

Pět cyklů

Titul má pět cyklů, které se vždy opakují – ráno, poledne, odpoledne, večer a noc. To je důležité vědět, protože některé úkoly lze provádět pouze večer, jiné v poledne a další pouze brzy ráno. Naštěstí však nemusíte čekat nebo načítat další lokace, abyste změnili herní dobu, protože vývojáři vám dali možnost samovolně přepínat mezi těmito časy. Věřte mi, budete ji používat velmi často.

Hlavní protagonistky

Co se týče samotných dívek, musím uznat, že Lust Theory má mnohem lepší grafiku, díky níž slečny vypadají mnohem lépe. Některé hry s touto tematikou mají ten problém, že je poměrně snadné dostat dotyčné do postele a nemusíte dělat nic jiného než se prokousávat spoustou textového obsahu. Líbí se mi zde, že potřebujete nějaké informace, které vám pomohou uspět. Chcete-li si například zajistit náklonnost své učitelky, musíte zjistit, proč je vždycky tak naštvaná a zároveň smutná.

Díky lepšímu modelování dam se zlepšil nejen jejich vzhled, ale i samotné sexuální scény, protože jejich kůže vypadá realističtěji a celkově se chovajíí mnohem přirozeněji než v předchozí hře Summer with Mia Season 1. Animace jsou také mnohem lépe vypilované a kompletní dabing žen je poměrně slušný.

Lust Theory má velký háček

Největším problémem této hry pro většinu hráčů bude to, že abyste získali druhou sezonu, musíte sami přejít na Patreon vývojářů a koupit si tam pokračování. Bohužel také platíte měsíční poplatek za přístup k jejich účtu, abyste si v budoucnu mohli koupit další sezónu nebo jiný titul.

Upřímně řečeno, musím říct, že Lust Theory je dobrá erotická hra, která je zábavná. Všechno funguje velmi dobře a příběhové události mají hlavu a patu – skoro se zdá, že je hra naprosto bezchybná, jen to kazí fakt o Patreonu.

• grafický design včetně animací
  • příběh a dabing postav
  • téma cestování v čase