VS TGA – náhledový obrázek

„Nemám ponětí, proč se hra stala tak populární,“ prozradil autor Vampire Survivors

2. 1. 2023
Zdroj náhledu: igdb.com

Autor Vampire Survivors Luca Galante nemá ponětí, proč se hra na Steamu stala tak populární. Dle jeho slov bylo neuvěřitelné být nominován na The Game Awards po uvedení prvního DLC pro Vampire Survivors.

Od spuštění plné verze v říjnu 2022 obdržela hra přes 165 000 recenzí, z nichž byla valná většina pozitivní. Svým úspěchem si vysloužila nominaci na nejlepší debutovou nezávislou hru. Úspěch se zdá tvůrci hry opravdu děsivý.

„Od spuštění se snažím nedívat na čísla nebo na to, co se děje online, abych se nenechal příliš unést,“ prozradil portálu IGN. „Odvrátil jsem se od čísel a pokračoval v práci na hře, přičemž pro mě byla stěžejní hráčská zpětná vazba na Discordu či Steamu. Při udržování komunikace se zástupem hráčů odvedli a odvádějí neuvěřitelnou práci naši manažeři komunity.“

„Jako hráč jsem absolutně nadšený, že získám obsah do hry, kterou miluju. V dnešní době mám však pocit, že DLC spíše slouží k monetizaci nežli k čisté službě hráčům.

„Již kvůli tomuto předsudku jsem s tvorbou DLC váhal, obsah však nemůžu tvořit pořád jenom tak pro zábavu. Mám naději, že jsme připravili férový obsah pro hráče, a že se jim to bude líbit.“

Daniel Konečný

K hrám poprvé přičichnul u kazetových konzolí, jejichž éra se toho času brala pomalu ke konci. Po druhé okusil kouzlo digitálních světů u hry Age of Empires II, kterou našel na počítači svých prarodičů. Krátce na to to byl Minecraft, pak moba hry a postupně to s ním šlo víc a víc z kopce. Dnes se věnuje nezávislým titulům, obzvláště pak těm, které se netají svými pixely.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.