Ninja Gaiden dostal volbu grafického nastavení

Share on facebook
Sdilet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: igdb.com

Mnoho hráčů zažívalo velké vlny radosti v důsledku oznámení Ninja Gaiden: Master Collection. Nicméně radost a euforii milovníků této hry vystřídalo zoufalství a hořká pachuť při hraní. Ačkoli si tato série velmi zasloužila vyleštění a moderní reedici, verze, která vyšla, měla jako základ horší Sigma verze prvních dvou her a jinak byla holá.

Nejsměšnějším prvkem Master Collection při uvedení na trh bylo, že jste si museli pohrávat s nastavením grafiky mimo hru samotnou. Ano, takové věci jsme už všichni dělali a u indie her a podobně je to naprosto v pořádku, ale když za to Koei Tecmo chce 33 liber / 40 dolarů a je to zřejmě korunní klenot Team Ninja, tak je zde něco jistě špatně.

Ninja Gaiden: Master Collection nemělo žádné nastavení grafiky

Při spuštění jste museli nastavovat rozlišení ve vlastnostech Steamu, navíc hra začínala běžet v okenním režimu a pokaždé se musela přepnout do fullscreenu. Není to konec světa, ale působí to dosti odfláknutě, tím spíš s ohledem na cenu a s ohledem na fakt, že hra je od studia zvučného jména.

 

Nyní, zhruba měsíc po vydání, byly do hlavních nabídek všech tří her přidány grafické volby. Team Ninja tím napravil svůj „prohřešek“, nicméně otázka, proč tomu bylo již od začátku, stále nebyla zodpovězena.

Nová nabídka grafických možností nyní umožňuje nastavit režim zobrazení, rozlišení a zapnout/vypnout různé další možnosti: VSync, Triple Buffering, Anti-Aliasing, Depth of Field a Display Shadows.

Je toho však mnohem více, co by se dalo udělat, aby to bylo na úrovni. Checkpointing Sigmy je otřesný a je neuvěřitelné, že si hra zachovává načítací obrazovky uprostřed bitvy z původní inkarnace na PS3. 

Ninja Gaiden fight

Zdroj: igdb.com

Hru naleznete zde.

zdroj: pcgamer.com

Share on facebook
Sdilet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn