SkyVerse - novinka v rámci Bohemia Incubator

Program Bohemia Incubator hlásí dva nové přírůstky

26. 4. 2024
Zdroj náhledu: Enjoy Studio S.A.

Herní průmysl už delší dobu zažívá raketový růst, a nejenže trh zaplavuje stále více rozmanitých projektů, zároveň s tím se zvyšuje výskyt vývojářských studií. Prosadit se v rostoucí konkurenci a shromáždit dostatek sil i finanční podpory však může být v dnešní době tvrdým oříškem. Na tuto problematiku se rozhodlo vyzrát české studio Bohemia Interactive se svým programem Bohemia Incubator, z něhož již vyšel slibný titul Silica. Sen jednoho nezávislého tvůrce Martina Melichárka se naplnil v květnu loňského roku, co jeho hra vyšla v rámci předběžného přístupu na platformě Steam.

Nyní je na čase, aby si podobnou cestou prošel někdo další, protože program Bohemia Incubator se nezaměřuje pouze na finanční výpomoc a poskytuje také podporu s vývojem. Cílem programu je koneckonců pomáhat talentovaným vývojářům s uskutečněním jejich vysněného herního titulu. Této příležitosti hodlají využít rovnou dvě nezávislá studia, jejichž členové se chystají vydat své nadcházející tituly právě prostřednictvím programu Bohemia Incubator. 

Place of Departure Studio má za sebou již oceňovanou hru Ministry of Broadcast. Nový projekt slibuje poutavé vyprávění, pohlcující hratelnost i dávku humoru. Druhým týmem jsou vývojáři z Enjoy Studio S.A., kteří ve světě videoher rovněž nejsou úplní zelenáči. The Witch of Fern Island je okouzlujícím simulátorem života v kouzelném otevřeném světě a nový projekt by na zábavnosti rozhodně neměl ubrat. Právě naopak. Tentokrát se však má jednat o trochu odlišný žánr.

Ačkoliv jsme zvědaví, detailnější představení obou her proběhne až na německém veletrhu Gamescom 2024 koncem srpna. Enjoy Studio S.A. nás však nenechá dlouze napnuté, protože už nyní si na Steamu můžete prohlédnout titul SkyVerse, což je onen chystaný projekt v rámci Bohemia Incubator. SkyVerse by měl být zajímavý mix žánru RPG a sandbox survivalu z pohledu první osoby. Jeho hranatý svět se pravděpodobně nevyhne srovnání s Minecraftem. 

Zdroj: Enjoy Studio S.A.

Jak se zdá, rok 2024 bude pro Bohemia Interactive skutečně plodným obdobím. Nejenže se po několika letech chystá vydání střílečky Vigor pro stolní počítače, ale také DayZ si drží konzistentní počet aktivních hráčů. Mimochodem, většina z nich stále doufá v pokračování. Možná, že se letos konečně dočkáme.

„Jsme opravdu rádi, že jsme pro naši hru, která bude, řekněme, nezvyklá, našli tak silného vydavatelského partnera. Je skvělé mít publishera, který souzní s naší vizí, sdílí stejnou lásku k absurdnímu humoru, zvláštním nápadům a surreálným postavám. S podporou Bohemia Interactive se můžeme plně soustředit na tvorbu jedinečného zážitku se zábavnou hratelností, nezměnitelným uměleckým stylem a poutavým příběhem. Nemůžeme se dočkat, až vám na nadcházejícím Gamescomu ukážeme z naší hry více,“ říká Dušan Čežek, kreativní ředitel a CEO ve studiu Place of Departure.

„Jsme hrdí a nadšení z našeho partnerství právě s Bohemia Interactive, které nám umožňuje soustředit se na vývoj naší novinky. Tato spolupráce je pro nás důležitým krokem vpřed, svědectvím vzájemné důvěry a sdílené vize v herním průmyslu. Náš nový titul vám společně představíme už velmi brzy, tak zůstaňte na příjmu,“ prozrazuje Michał Baraniak, CEO ve studiu Enjoy Studio S.A.

Zdroj: TZ

Nikola Erlebachová

Indie a RPG hry jsou její slabostí a rozhodně se tím netají. Jako prcek nakoukla do pootevřených dveří herního světa díky Mariovi na starých žlutých kazetách. Dovnitř ji úplně vtáhla až její druhá polovička a od té doby si svět bez her neumí představit. Umělecká duše, která nevyhledává jen nejnovější kousky, ale občas sáhne také pro starší tituly, nejlépe s pořádným metalovým soundtrackem.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.