Rust dostane nový systém zranění a podporu DLSS

Share on facebook
Sdilet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: igdb.com

Jak jsme vás již informovali v Červnu, a to o nové aktualizaci pro oblíbenou hru Rust, čas nadešel a očekávaná aktualizace je za dveřmi.

Je tu začátek měsíce, což znamená další várku aktualizací a obsahu pro hru o přežití Rust od společnosti Facepunch. Na červenec se chystá přepracovaný systém a také několik změn vlakových a venkovských tunelů, Nvidia DLSS a další novinky.

Nový systém zranění

Nejprve nový systém zranění. Jak jsme zjistili, do hry přibude druhý stav zranění, který funguje vedle stávajícího stavu neschopnosti. Od nynějška, pokud jste nespadli z obrovské výšky, se v případě zranění dostanete do stavu plazení – a stejně jako neschopnost je i plazení spojeno s šancí na uzdravení, i když vaše šance jsou v tomto stavu přirozeně vyšší. Je v tom trochu matematiky: plazení má v současné době 20% šanci na zotavení, zatímco úplný pád má pouze 10% šanci, ačkoli k těmto šancím můžete získat bonus 25 %, pokud jste svou postavu dostatečně nakrmili a zavodnili.

 

Pokud máte smůlu a kontrola rozhodne, že se nezotavíte, můžete se zachránit, pokud máte u sebe lékárničku – u pasu, nikoli v inventáři – ta vás udrží naživu. Zdraví sice nezískáte a bude vyčerpáno, ale budete moci žít, abyste o tom mohli vyprávět. Je tu však jedna velká výjimka – vrhnutí se z něčeho vysokého nebo z něčeho, co je vysoko, tuto funkci neaktivuje.

 

Jinde v aktualizaci Facepunch upravil vjezdy do vlakových tunelů. Například schodiště lze nyní integrovat do „mnohem hezčích vnitřních památek“ a zjistíte, že schodiště a výtahové šachty, kterými se dostanete do vlakových tunelů, jsou „výrazně kratší“. Vývojáři také osvěžili vchody do vlakových tunelů, které se spawnují na venkově. Nyní mají přepracovaný vizuál a uspořádání interiéru, které nabízí více taktických možností.

Rust intro

Zdroj: igdb.com

Podpora DLSS

Co se týče výkonu a vizuální stránky, přidání technologie Nvidia DLSS umožňuje vylepšit „předchozí možnosti vyhlazování ve hře Rust, a to díky snížení časového vyhlazování, vynikajícím detailům v dálce a lepšímu vyhlazování obrovského množství listí ve hře,“ jak vysvětluje společnost Nvidia.

 

A po neuvěřitelných osmi letech se Rust dočkal nového traileru. Ten si můžete prohlédnout výše. Pro kompletní přehled červencové aktualizace můžete zamířit na stránku blogu hry na tomto odkazu.

Hru můžete sledovat zde.

zdroj: pcgamesn.com

Share on facebook
Sdilet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn