Že se marketing stále vyvíjí a hledá nové cesty, jak propagovat určitý produkt, je čím dál tím více fascinující. Herní vývojáři a vydavatelé se stále častěji obrací na značky, které s gamingem zdánlivě nemají nic společného. Díky tomu můžeme být svědky, jak řetězec Burger King prodává limitovanou edici svého nejpopulárnějšího burgeru, jak se na sušenkách Oreo objevují motivy Xbox ovladače včetně loga nebo se nám do rukou dostávají edice speciálních nápojů a mnoho dalšího. Není proto žádným velkým překvapením, že společnost Blizzard Entertainment zvolila podobnou cestu k „oslavám“ vydání velice očekávané hry Diablo IV. Partnerství bylo navázáno s oblíbeným řetězcem rychlého občerstvení KFC.
Tato propagační akce, přestože byla spuštěna téměř bez jakéhokoliv marketingu, vyvolala velký rozruch. Fanoušci si stěžují hned na několik problémů. Prvním z nich je fakt, že akce platí pouze ve Spojených státech. Evropané včetně Čechů tedy opět utřou. Jiný nešvar nastává u podmínky, že se musí jednat čistě o online objednávky. Mnoho fanoušků je na pobočkách KFC pobouřeno, proč ke svému menu kód nedostali. A do třetice, Diablo má obrovskou fanouškovskou základnu. Na pokračování čekají statisíce fanoušků po celém světě a není se proto čemu divit, že se na pobočkách velice rychle vyprodaly položky obsahující tyto tolik chtěné kosmetické doplňky. Stránky KFC dokonce vypověděly službu úplně.
Diablo IV vychází už 6. června 2023 na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X/S, Xbox One.
Buff up your game play #DiabloIV Beta Access now available with purchase of a Double Down via the KFC app or on https://t.co/LRobd1LxIL
— KFC (@kfc) March 9, 2023
Good luck heroes pic.twitter.com/M7nS5TvRp2
Early access to Diablo IV Beta with order of KFC Double Down or qualifying sandwich at KFC https://t.co/RIbEu3NmGf pic.twitter.com/gaK4Gry8pl
— Wario64 (@Wario64) March 9, 2023
Oh we feasting…but my health pool is taking a hit today. pic.twitter.com/WXnNil7U6n
— Jason Jackson (@Definity_DJJ) June 1, 2023
- 21. 3. 2023