Indecent Desires – logiáš

Indecent Desires – proklikejte se až do nebes

11. 10. 2022

Indecent Desires je erotický román, ve kterém hrajete za mladého muže, jehož úkolem je dobýt ženská srdce, kalhotky a vlastně vše, co souvisí s dívčím tělem. Tento titul představuje nezávislé studio Vilelab, pro které je to první projekt. Účelem této recenze je říct vám, zda Indecent Desires stojí za váš čas, nebo byste se mu měli vyhnout.

Takové štěstí bych chtěl taky

Jak už bylo zmíněno v úvodu, hrajete za mladého muže, jehož věk není specifikován, ale vzhledem k tomu, že jste stále na univerzitě, mohlo by mu být kolem dvaceti let. Jak možná víte z jiných erotických románů, tvůrci vás nechají pojmenovat MC (hlavní postavu), abyste se mohli lépe vcítit do její situace. Ve hře Indecent Desires tomu není jinak a vašemu protagonistovi můžete dát libovolné jméno.

Žijete se sličnou tetou s nadupaným hrudníkem a jen díky ní můžete studovat na univerzitě svých snů. Společně s vámi žijí vaše dvě sestřenice Kate a Monique a jejich služebná Aiko. Možná už správně předpokládáte, že dívky v tomto domě se stanou obětí vašich chlípných fantazií, ale jak brzy zjistíte, existují tajemství, která budete muset odhalit.

Jste trestáni za to, že se chcete dívat na erotiku?

Indecent Desires je klasický román okořeněný pořádnou dávkou erotiky. To vás nutí prokousávat se více dialogy, než byste sami chtěli. Řekněme, že pokud v těchto hrách nehledáte příběh, ale jen čisté vzrušení, Indecent Desires není nic pro vás. Ve skutečnosti ve hře ztratíte spoustu času, než se dostanete k pořádnému sexu, a skoro to vypadá, jako by se vývojáři snažili zaměřit na budování vztahu mezi vámi a dívkami. Do jisté míry se jim to podařilo, ale je tu několik věcí, které vám mohou zážitek ze hry zkazit. K budování vztahů se používají dialogová rozhodnutí, úplatky, dary a úkoly. Ve skutečnosti budete dělat vše, co znáte z jiných erotických titulů nebo ze svého osobního života. Zároveň si ale musíte dávat pozor na to, co provádíte, protože pokud budete dívku špehovat a ona vás přistihne, může vás začít nenávidět nebo se v lepším případě jen usmívat a trochu s vámi flirtovat.

Není to však něco, co by mohlo vaše dobrodružství zničit – naopak je to něco, co ho prohlubuje. Hlavním problémem, který vás může od začátku štvát, je, že vám titul v podstatě vnucuje erotiku, a pokud ji přijmete dříve, než byste měli, budete potrestáni. Pro lepší představu: jdete na pláž za přítelem a potkáte mladou ženu, která se před vámi začne svlékat a skutečně vám nabídne sexuální zábavu. Můžete si hrát s jejími prsy, nabídnout ji, aby vás ústně nebo ručně uspokojila, případně aby si sundala kalhotky, protože ji chcete dostat do varu. Všechny možnosti spustí erotickou sekvenci, ale pokud je jedna z možností špatně, titul se jednoduše vypne. Za zájem o erotiku v erotické hře jste potrestáni tím, že jste vhozeni do hlavní nabídky, a pokud jste si sekvenci neuložili, můžete pokračovat v hraní od samého začátku.

Než se někam dostanete, klikáte

Docela mě překvapilo, když jsem zjistil, že prvních několik hodin lze považovat za úvod do hry, než vás autoři konečně pustí do světa. V levém horním rohu se zobrazí několik ikon. K dispozici je stav účtu, mapa, přehled denní doby, inventář a telefon. Celou dobu jsem přemýšlel o penězích, protože po několika hodinách strávených ve hře jsem neměl šanci dosáhnout jakéhokoliv výdělku. Pak se to konečně stalo a najednou mi bylo umožněno volně se pohybovat na různých místech, používat mapu a vydělávat peníze.

Tady začala další věc, která mi hodně vadila. Ve většině her s podobnou tematikou, kde můžete přepínat mezi více lokacemi, je dovoleno mapu používat libovolně v jakémkoliv prostředí nebo místnosti. Ve hře Indecent Desires je to úplně jinak, a abyste se mohli pohybovat po mapě, musíte se nejprve proklikat celým domem ven. Nefungovala mi třeba funkce přepínání mezi různými denními dobami. Když jsem tedy chtěl mluvit s určitou dívkou, musel jsem znovu proklikat celý dům, dokud jsem se nedostal do pokoje mého hrdiny, abych se vyspal. To je jediný způsob, jak skutečně manipulovat s časem. Pokud jde o vydělávání peněz, to zvládnete pomocí notebooku. Nečekejte však nic triviálního, protože peníze získáváte hraním minihry, přesněji skrze pexeso, které musíte dokončit za určitý čas. Tímto způsobem můžete vydělat deset nebo dvacet dolarů. Myslím, že je to lepší než nic, že?

Vedlejší postavy jsou hnací silou příběhu

Samotný příběh je rozhodně nejslabší částí hry. Neříkám, že je špatný, jen je naprosto zanedbatelný, protože se v něm nic zajímavého neděje. Tedy až na to, že vaše teta je dominantní a zatraceně děsivá ženská. Největší ironií je, že vedlejší postavy jsou mnohem zajímavější než celkový děj hry. Zdá se, že vývojáři věnovali mnohem více úsilí psaní scénářů pro postranní postavy než vylepšování hlavní zápletky. Některé z nich jsou sice interesantní, ale celkový dojem ze hry nezachraňují. Grafický vzhled titulu je poměrně dobře zpracovaný. Občas se ale vyskytnou věci, které grafice ubírají na působivosti. Pokud například mluvíte s dívkami ve škole, většina studentů kolem vás je vidět buď zezadu, nebo jako černé siluety kolem vás. Není to věc, která by hře škodila, jen to vypadá trochu úsměvně.

Prsa sem, prsa tam

Na to, že se jedná o erotický titul, je v něm eroticismu poměrně málo, když se konečně dostanete k sexuální scéně, jste potrestáni. Pokud tedy chcete pokračovat v příběhu, budete se muset spokojit s tím, že uvidíte spousty prsou. Pokud si chcete tento titul užít, doporučuji si ho ukládat, protože sexuální scény, které by vás mohly vyhodit zpět do hlavní nabídky, stojí za to. Můžete být svědky toho, jak vaše milovaná teta nutí svou služebnou, aby ji uspokojovala prsty a nakonec i jazykem. Jakmile si všimne, že je pozorujete, přiměje posluhovačku, aby k vám přišla a udělala vám pěkný orální sex. Jakmile poslušně udělá, co se jí řekne, teta vás vyhodí a hra pro vás končí.

Takových momentů je ve hře více a opravdu nechápu, proč je to řešeno tímto způsobem. Nejlepší scény se zdají být ty, které vyžadují, že budete vráceni zpět do hlavní nabídky. Pokud tedy chcete všechny milostné scény, doporučuji vám, abyste titul ukládali jako zběsilí. Samotné akty jsou animované a doprovázené různými ilustracemi. Ve hře Indecent Desires nemůžete přepínat kamery, abyste viděli všechny záběry, ale to ničemu nevadí.

Indecent Desires je jeden z lepších erotických románů, který vás na chvíli zabaví. Jediné, co může titulu uškodit, jsou nejlepší erotické scény spočívající v tom, že se hra po jejich zhlédnutí vrátí do hlavního menu. Pokud tedy nemáte nic uloženo, budete muset začít od začátku.

• grafické zpracování
  • možnost ovlivňovat děj
  • zajímavé vedlejší postavy