Living together with Fox Demon – logo

Living together with Fox Demon – kouzelná liška

5. 6. 2022
Zdroj náhledu: Silent Fox

Představte si že jednoho dne jdete sami temným strašidelným lesem, protože už vás nebaví život. Proto postupně přemýšlíte o jeho ukončení ale život má s vámi jiný plán, tak vám pošle ženskou, o kterou se máte postarat. Na jednu stranu to zní jako děsivá noční můra, ale naštěstí pro vás takto právě začíná erotický román Living Together with Fox Demon nezávislých studií Silent Fox a BananaKing. Účelem této recenze je ukázat, zda byste této hře měli věnovat svůj čas, nebo ne.

Zpočátku se může zdát, že se jedná o dokonalou šanci, jak změnit svůj život, protože vedle sebe máte krásnou slečnu, která se o vás zajímá. Postupem času ale zjistíte, že idylický život se nakonec nekoná, protože díky tomu, že jste potkali Vivi, se kolem vás začnou dít divné věci.

Záchrana démona a začínající průšvih

Příběh této hry jsem již nastínili v úvodu. Hra Living Together with the Fox Demon začíná cestou do hlubokého lesa, ve kterém naleznete po magickém kouzlu zraněného liščího démona. Vaše představy o smrti musí jít stranou a vy se jako pravý hrdina rozhodnete pomoci dívce v nesnázích. Vezmete ji tedy domů, ošetříte jí všechny rány, dáte jí své oblečení a snažíte se nebohou dívku uklidnit. Po úvodním seznámení se konečně dozvíte, že neznámý liščí démon se jmenuje Vivi.

Musíte se o ní starat

Na titulu Living Together with the Fox Demon mě zaujal koncept, díky němuž máte alespoň trochu pocit, že Vívin život skutečně nějakým způsobem ovlivňujete. Protože po úvodním seznámení vidíte, že ve hře jsou tři ukazatele: pozitivní pocity, pocity a stres. Tyto tři ukazatele jsou velmi důležité, protože ovlivňují chování Vivi vůči vám. Dalo by se říci, že se jedná o malou simulaci normálního vztahu, ve kterém se musíte starat o svého blízkého.

Pokud se Vivi dostane do stresu, je nejideálnějším způsobem, jak ho odstranit, něco, na co mnoho lidí zapomnělo nebo si myslí, že je to strašně těžký úkol. Co ve skutečnosti musíte udělat? Jen vezměte Vivi na rande. Ať už jdete do parku, na kolotoč nebo na piknik, vždy to bude mít stejný účinek na snížení stresu. Existují samozřejmě i takové věci jako konverzace, které rovněž mohou snížit její stres, nebo ji případně zatáhnout do postele a ukázat jí, co je to jazykové tornádo. Pokud ale budete po ní chtít sex příliš často, její stres se naopak zvýší, protože si bude myslet, že je pro vás pouze sexuální hračkou, takže opatrně, kluci.

Další dva ukazatele jsou ve skutečnosti ovlivněny stejnou věcí jako stres. Budete s ní muset více komunikovat, projevovat jí náklonnost, hladit ji, spát s ní a obecně se o ni zajímat. Jakmile je však něčeho příliš mnoho, ukazatel klesá. Totéž platí, pokud něco chybí. Budete tedy muset najít způsob, jak vše udělat správně, aby se vaše milovaná Vivi necítila špatně. Ve skutečnosti to ale není tak jednoduché.

Je mi trochu líto, že si nemůžete vybrat, jak se zachováte. Protože i když se na první pohled zdá, že máte všechny možnosti, jak s Vivi komunikovat a obecně uspokojovat její potřeby, ve skutečnosti tomu tak není. Řídíte se šablonovitým scénářem, v němž jste jen milý chlapík, který se téměř za všechno omlouvá a snaží se udělat i to poslední, jen aby se dotyčná osoba cítila dobře. Neříkám, že to není hezké gesto soucitu poté, co jí někdo ublížil, ale na druhou stranu bych si přál mít možnost volby být tím zlým alespoň v některých ohledech.

Krásná to japonština

Living Together with the Fox Demon je klasický román, který je založený především na textu. Pokud však umíte japonsky, jistě vás potěší, že Vivi má vlastní dabing. Samozřejmě opět platí, že vaše postava je zcela bez hlasu, proto musíte číst všechno, co říká, jen pochybuji, že ve většině případů bude příběh někoho zajímat. I když musím přiznat, že mě samotného příběh tohoto titulu docela pozitivně překvapil, takže bych všem doporučil, i když vás čtení nebaví tak jako mě, abyste se zaměřili i na tuto část hry, a nejen na tu erotickou.

Jediné, co mi vadilo po audiovizuální stránce, byla hudba samotné hry. Nechci říct, že je špatná nebo neposlouchatelná. Je to dostatečně příjemná melodie, která prohlubuje situaci mezi vaší postavou a samotnou Vivi. Můj problém je, že ji slyšíte stále dokola. To je bohužel problém většiny vizuálních románů, ale na druhou stranu to není zásadní chyba, která by znehodnocovala hru jako celek.

Grafické orgie

Kromě dabingu Vivi je další silnou stránkou celková atmosféra hry. Recenzovali jsme mnoho her stejného nebo podobného žánru, například Sakura Swim ClubBokuten - Why I Became An AngelFull Service nebo Uncle Neighbor, a přesto si myslím, že Living Together with Fox Demon má ze všech těchto her nejlepší grafiku. Autoři ve svých scénách budují prostor prostřednictvím her se světly a stíny, které dodávají obrazovému materiálu hloubku a činí ho realističtějším, stejně jako další detaily, které tento realismus prohlubují.

A něco pro opravdové gurmány

Jak již bylo zmíněno, Living Together with the Fox Demon je také erotický román, takže ani tyto aspekty by neměly být opomenuty. Sexuální scény se otevírají postupně, jak postupujete příběhem. Zpočátku tedy budete mít pouze klasický orální sex, ale později budete mít přístup k foot sexu nebo si můžete Vivi položit na gauč a pomáhat jí prsty nebo jazykem.

Zároveň uvidíte i lesbický sex, který však nemusí být vhodný pro každého, protože Vivi na jedné straně prosí druhou stranu, aby přestala, což jistá dáma nechce poslouchat a pokračuje v tom. Proto považuji za dobré se o této scéně zmínit, protože spoustu lidí může tato situace pobouřit.

Sexuální scény jsou pak čistě vizuální a postupně se mění. Normálně bych si stěžoval, že je škoda, že nemůžete nijak ovlivnit samotný akt, ale tady udělám výjimku. Samotné doprovodné dialogy jsou místy vtipně napsané, absence zásahů kamery nebo zoomování je v tomto ohledu zcela nepodstatná, protože vše, co byste chtěli a potřebovali vidět, je krásně viditelné a dobře provedené.

Living Together with Fox Demon je vynikající erotický román, který stojí za pozornost. I když je ve hře určitá míra sexuálního obsahu, hra samotná se snaží zdůraznit poměrně silný příběh mezi vaší postavou a samotnou Vivi. Kvalitní je i japonský dabing postav a co se týče samotné grafiky, je to opravdu skvělá práce. Nejlepší na tom je, že samotná hra nabízí čtyři konce, takže vás určitě na několik hodin přiková ke křeslu.

• dabing Vivi
  • silně emocionální příběh
  • máte pocit, že ovlivňujete život Vivi