Sakura Swim Club – úvodka

Sakura Swim Club – mokrá cesta za uznáním

10. 7. 2021

Série vizuálních románů Sakura obsahuje už nespočet zajímavých příběhů napříč širokým spektrem různých žánrů – od fantasy přes sci-fi až po výjevy z každodenního života. Sakura Swim Club, jak už samotný název hry napovídá, nám přináší mokré dobrodružství s dráždivými a až skoro perverzními protagonistkami.

Hlavní hrdina bez tváře

Ujmete se role chlapce jménem Kaede. Jediné, co o něm víte, je to, že je synem jakéhosi úspěšného businessmana. Proto se od něj očekávají jen ty nejlepší výsledky, a to jak ve studijním životě, tak i v tom sportovním. Kaede se kvůli práci rodičů velmi často stěhoval a měnil školy jako na běžícím páse, proto si nikde moc nestihl udělat přátele nebo se zamilovat a prožít nefalšovaný středoškolský románek. Protože jeho život řídí otcovy pokyny, je už tak znuděný všemi očekáváními, že na studium tak trochu kašle. Bohužel nikdy neuvidíte jeho tvář ani neuslyšíte jeho hlas – ve hře vystupuje pouze skrze psaný text, stejně jako většina ostatních postav.

Klasická otřepaná zápletka

Kaede přichází na novou školu a je svým učitelem tak trochu dotlačen k tomu, aby se přidal k některému z mnoha školních klubů. Jeho pozornost zaujme plavecký klub, který mezi studenty nemá zrovna moc dobrou pověst, a tak je jasné, kam jeho kroky povedou. V plaveckém klubu se prvně střetne se svými budoucími waifus Mieko a Hiromi, které jsou zároveň jeho jedinými členkami. Vývojáři nám prokázali tu laskavost a alespoň tyto dvě slečny opatřili dabingem, vlastním vzhledem i osobností. Mieko je energická a stydlivá, zatímco Hiromi je sebejistá a trochu perverzní. Obě dívky jsou dlouholeté kamarádky a zároveň také rivalky. Brzy ovšem zjistí, že se jejich rivalita ze sportovního prostředí přenesla i do toho milostného.

Příběh není to, co vás zaujme

Vývoj samotného příběhu je tak trochu naivní a klišé… kluk, který se snaží vymanit ze svazujících očekávání jeho úžasné rodiny, a dvě sličné dívky utajující vlastní tajemství, které se mu ze všech sil snaží v tomto ohledu pomoct, a nakonec se do něj zamilují. Už ze začátku dokážete jednoduše odhadnout, jak to asi celé dopadne, takže vás během hraní zkrátka nic nepřekvapí.

Vytržením se pak stane celkem koukatelná vizuální stránka pozadí i postav v anime stylu a občasné scény s lechtivým nádechem. Mieko a Hiromi přeci jen soutěží o Kaedovu lásku, proto neváhají použít svých vnadných ženských zbraní v nějakých těch sexy kostýmech. I celkové zasazení příběhu nabízí několik málo pohledů na mokrá dívčí těla napasovaná do plavek. Předem ovšem upozorňuji, že základní hra neobsahuje nahotu. Obsah 18+ jde samostatně zdarma stáhnout a přidává do hry cca pět sexuálních scén od druhé poloviny titulu.

Prostor ke zlepšení

Jak už jsem zmínila výše, Sakura Swim Club je vizuální román, proto neočekávejte žádnou akci. Občas narazíte i na pár voleb dialogů, ale ty nijak neovlivní průběh ani konec příběhu. Celkově se hrou proklikáte za cca dvě hodiny v doprovodu nenásilné hudby, která se občas pozmění, takže neposloucháte stále dokola tu samou melodii, což rozhodně oceňuji. Prostor ke zlepšení je také ve zvukových efektech. Pokud zrovna nenarazíte na pasáž, kdy k vám promlouvá jedna z nadabovaných dívek, slyšíte pouze hudbu v pozadí. Většina hry je tedy tichá a sem tam zazní zvuk telefonu nebo šplouchnutí vody. Kdyby tvůrci přidali více zvukových podnětů, a že na to prostor rozhodně je, třeba by předešli pomalému rozjezdu a nudným mlčenlivým pasážím. Cena 9,99 € mi vzhledem k obsahu hry přijde přemrštěná, proto se vyplatí počkat na časté slevy.

Sakura Swim Club nabídne dobře sepsaný, ale dost otřepaný klišé příběh, který se dá dost jasně předvídat. Za dvě hodiny se prokoušete spoustou rozhovorů, přičemž se v celé hře objevují znázorněné pouze dvě postavy Mieko a Hiromi, které zároveň také jako jediné dostaly dabing. Je škoda, že si autoři nedali tu práci a neztvárnili aspoň hlavního protagonistu či nepřidali dabing ostatních postav, aby příběh trochu oživili. Celkové hodnocení zachraňuje grafická podoba a někdy až vtipné scény s ecchi podtextem. Jestli máte slušný osobní i sexuální život, není potřeba se tomuto titulu věnovat. Naopak si dokážu představit, že je pro některé Sakura Swim Club pohodovou odreagovačkou na osamělé dlouhé večery.

• vizuální styl
  • dabing dívek
  • tuctový klišé příběh