MIlf of Sunville

Milfs of Sunville – nekonečný dialogový mišmaš

30. 6. 2022

Když jsem se o hře od L7teamu dozvěděl, byla mi slibována velice zajímavá erotická zábava se super příběhem, kvalitními postavami, parádními efekty a spoustou dospělého obsahu. Nakonec z toho ale je stále upravovaný early access, ve kterém si ani pořádně nezahrajete příběhovou hru, protože pořád posouváte dialogy jak blázen kupředu.

Vracím se domů?

Hlavní postava, kterou si můžete pojmenovat, se po dlouhých letech vrací domů, do svého rodného města k rodině tátových známých. Tedy ke své něco jako tetě, jejím dvěma dcerám a samozřejmě upracovanému a naštvanému chlápkovi. Jste ale puberťák, takže musíte i chodit do školy, kde je spousta sexy učitelek a ještě krásnějších spolužaček. Váš lov na všechny samice v okolí tím může začít.

Výběr jména a příjmení je takový jalový. Hra vás nenápadně od tutoriálu natlačí k tomu, abyste si zvolili nějaké pořádné porno jméno, když už nic jiného. Karel Novák by ten pocit ze hry trošku ničil, tudíž je lepší si říkat něco jako Heinz Klátil nebo Deuce Bigalow. Skutečně vás to pak otravuje méně, než když v dialozích pořád čtete KARLE!

Přivádí nás to k té hromadě dívek, které budete potkávat. Kromě tří žen doma jich vás čeká dalších deset ve škole – spolužačky, ředitelka, učitelka, sekretářka a další. Ty všechny prakticky čekají na vás a vy je samozřejmě chcete. Zajímavá je ale jejich různorodost. Všechny sice vypadají jako modelky, ale překvapivě můžete toužit i po silnější spolužačce.

Dialogy tvoří 90 % hry

Hra je dialogová a nějak ty slečny svádět musíte. Milfs of Sunville funguje na dvou základních principech. Jeden z nich je králíček, jste na holky hodný, pravdomluvný a pomáháte jim jako gentleman. Druhá je krysa, jste tedy drsňák, obalený tajemstvím, a spíše je ponižujete, než abyste je chlácholili.

Dialogů je samozřejmě daleko více, ale chvíle, kdy se vám objeví jedno z těchto zvířátek, jsou ty nejdůležitější. Zde je nutné vaši reakci pečlivě volit. Každá dívka má totiž ráda jiné zacházení, a jelikož je chcete ulovit všechny, jako Pokémony, musíte zacházet s každou jinak. ALE POZOR! Někdy se může stát, že jakmile se králíčkovsky zachováte k jedné, automaticky naštvete tu druhou a vaše šance na trávení volného času s ní poté mizí.

Příjemným vzpružidlem hry jsou všudypřítomné nápovědy. Zaprvé je tu notes, který vám radí, kam jít, s kým mluvit a co dělat. Je to příjemné a docela osvěžující, že se nemusíte po všem pídit jak Sherlock. Za druhé je tu telefon. Kromě herního instagramu a pár dalších vychytávek je v něm možné najít poznámky, kontakty a informace o všech ostatních dívkách. Velice kvalitně zpracované.

A stejně jsem si skoro neužil

Bohužel hru hrozně ovládají dialogy. Těch je v ní až přehršel. Ačkoliv se jedná o early access, doslova jsem víc klikal na posun dialogů, než abych mohl lítat od jedné dívky ke druhé, případně jim pomáhal, sváděl je nebo se o něco snažil. Většinu herního času jsem trávil čtením a posouváním se v rozhovorech, které pak nejsou většinou ani volitelné, ale z nějakého neznámého důvodu si jimi prostě musíte projít. Hrozný žrout času z celé hry odtahuje ono erotické kouzlo. Kdybyste hráli nějakou romanci, prosím, ale toto romance skutečně být nemá.

To nás přivádí k té hlavní části a tou jsou dívky. Jak jsem výše zmínil, jsou velice různorodé. Každá je jiná a nejsou dělány přes nějakou šablonu. Malá prsa, velká prsa, malý zadek, velký zadek, hubená, silnější, blonďatá, bruneta, černovláska. Milfs of Sunville v tomto případě vsadily na různorodost a skutečně to byla sázka na jistotu.

Horší je to se sexuálními scénami. Z těch pár, které early access nabízí, jsem z nich spíše rozpolcený, než abych je chválil. Jsou dělány více přes obrázky než přes motion picture, dá se na ně dívat a můžete si je skutečně užít, bohužel jim ale něco prostě chybí. V momentální fázi hry je jich navíc pouze pár a to není super.O realistickém provedení se ale vůbec nedá mluvit. Svádění, sexuální scény a povolnost něžného pohlaví je postavená na stylu pornofilmu, což vám přes ty dialogy dochází věčnost. Chci se pomstít svému příteli, myslíš si, že jsem dostatečně atraktivní, vypadáš jako nechutný cucák, všichni kolem mě jsou na mě zlí, bože, nechtěně jsem ti vlezla do sprchy. Nedostáváme se tak k nějakému skutečnému balení, ale k pouze pár otřepaným frázím.

Celkově je tak nutné říct, že pokud se chcete nad hrou uspokojovat, bude vás asi bavit. Budete přeskakovat dialogy rychlostí blesku a čekat pouze na nějaký ten sex. Z hlediska hratelnosti jsme ale někde v průměru, což je nutné si přiznat.

Milfs of Sunville by mohlo být docela i dobrou hrou, kdyby byla více domyšlená. Pěkně zpracované sexuální scény absolutně nejsou schopny vykompenzovat to obrovské množství dialogů a místy obrovskou hloupost všech postav. Přinejmenším se dají ještě přihodit plusové body za velice snadné ovládání, kdy stačí většinu času pouze klikat myší dokola a dokola.

• snadné ovládání
  • různorodost postav
  • obrovské množství dialogů