Sdilet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: Rhinotales
She Sees Red je interaktivní živý thriller, ve kterém si vlastně píšete scénář vy sami. Živý akční film, který má na kontě studio Rhinotales, je důkazem toho, že i tento typ her vás může nadchnout a vtáhnout do děje tak, že zapomenete, kolik času během hraní uteklo. Bohužel vám při recenzi nemůžeme prozradit zápletku děje, jinak byste ze hry nic neměli. Usaďte se a nechte se provést dějem plným akce, násilí a zvratů. Každé vaše rozhodnutí ovlivní budoucí dění příběhu, proto vybírejte velice pečlivě.

Na každé volbě záleží

Náš příběh začíná ve zdánlivě nevinném tanečním klubu. Začíná vraždou. Příběh se odehrává ve dvou liniích, jedna nám ukazuje pohled vraha, který prochází nočním klubem a čelí mnohým rozhodnutím, a na druhé straně máme detektivku, která společně s majitelem podniku kráčí v násilníkových stopách a snaží se ho dopadnout. Děj má čtyři zakončení a každé z nich je zajímavé. Můžete se tedy vydat cestou agresivního vraha nebo nenápadného návštěvníka tak, aby nikdo nepojal podezření. Scény jsou místy trochu drsnější a brutálnější, není to nic pro slabé povahy. Hra je také 18+. Většina scén je plná akce a celkově jich můžeme najít ve hře 62. Pokud tedy chcete shlédnout všechny, čeká vás dlouhá kombinace možností a dlouhé sezení u filmu. Hra má tu výhodu, že scény, které jste již viděli, se dají přeskočit. Nemusíte tak sledovat všechno nesčetněkrát. Pokaždé máte na výběr ze dvou možností, ale výběr je časově omezen, a tak máte občas pocit, že jste pod tlakem, a je o to těžší vybrat si správnou možnost. Tento nátlak však přidává hře na autentičnosti a vy tak máte skutečně dojem, že jste součástí příběhu.

Zdroj: Rhinotales

Hrajte pomocí své mysli

Jelikož jediná herní mechanika je klikání na rozhodování, nemůže vám hra v tomto smyslu tolik nabídnout jako jiné, skillově náročnější hry. Naopak zde musíte sledovat děj, odhadnout situaci a přemýšlet tak, abyste dokázali předvídat a rozhodnout se. To v mnoha případech není tak jednoduché. Kladně hodnotíme také výkony herců, jejich make-up, kostýmy a skvěle vybranou hudbu. Záporem této hry je krátká hrací doba, kterou nabízí. Celkově obsahuje snímky dlouhé zhruba na 90 minut, což je při koupi takovéto hry na zvážení. Navíc, pokud hru dohrajete, nemáte z ní další požitek, jelikož zápletka je to největší, co vám She Sees Red může dát. Celkový dojem také mohou kazit titulky, ve kterých se občas vyskytnou hrubé chyby, jako kdyby byly psané narychlo. Prožitek ze hry je velice silný, i když pocitu z opravdového hraní se to úplně nevyrovná.

Zdroj: Rhinotales

GP uvozovky

She Sees Red je opravdu akce od začátku až do konce, skvělé výkony herců, kostýmy i make-up všemu dodávají správnou atmosféru. Geniální práci s kamerou, velmi dobré prostřihy, děj filmu a možnosti vícero zakončení, které jsou všechny svým způsobem dost zajímavé, považujeme za velký klad. Ovšem negativní stránkou této hry je samotný žánr. Je opravdu těžké v této době zaujmout hráče gameplayem, který je dělaný pouze na způsob jednoduchého klikání. Pro některé náročnější lidi může být takový styl hraní nudný. Hru doporučujeme všem, kteří si chtějí spíše odpočinout od náročného mačkání klávesnice a mají chuť zhlédnout film, ve kterém jsou oni samotní hybatelem děje.

Recenzi pro Gaming Professors napsala Anežka Ebrová.

profesionální herecké výkony
atmosféra