Hry jsem chtěl dělat od malička. Je to moje vášeň. Mám za sebou velké množství projektů, které nikdy nespatřily světlo světa. Až kolem roku 2013 jsem vydal dvě menší hříčky na mobily a měl jsem chuť začít něco většího. Hledal jsem téma v deníčku starých nápadů a vylovil jeden, který mi přišel nejvhodnější.
Šlo o jednoduchý koncept. Vlastně to měla být jen 2D hra viděná z boku. Hráč měl z povrchu sestupovat do kobek, tam bojovat s příšerami a procházet jednotlivá patra níž a níž do podzemí, až by potkal hlavního záporáka a toho porazil. S každým patrem se měla zvyšovat obtížnost. Hráč si měl na začátku zvolit jednu ze dvou postav, a aby to bylo zajímavější, každá měla patřit k jiné frakci. Frakce spolu na povrchu vedly válku, ale zlo, které vycházelo z podzemí, bylo mnohem nebezpečnější a hrozilo pozřít všechny lidi, ať už měl jejich prapor jakoukoliv barvu.
Nápad ležel dlouho v šuplíku, protože mi v něm stále něco chybělo a nebylo to ono. Až jednoho dne jsem se náhodou dostal k husitské trilogii od Andrzeje Sapkowského. Fascinoval mě způsob, jakým kombinuje skutečnou historii s fantasy, a cvaklo to dohromady. I když k finálnímu konceptu byla ještě dlouhá cesta, tehdy jsem se rozhodl pro zasazení v průběhu husitské revoluce.
Rok 1428 a rejsu do Slezska jsem vybral až během příprav na hru. Hledal jsem nějaké místo, které je jednak velice slušně popsané historiky, ale zároveň má hluchá místa, kam by se vešel můj fantasy příběh.

Zdroj: KUBI Games
Steam trochu mate, protože u hodnocení zobrazuje pouze počet recenzí od hráčů, kteří hru zakoupili přímo na Steamu. Jelikož celá řada lidí hru získala také v rámci crowdfundingu a fyzické Xzone edice, recenzí je tam vlastně více. K dnešku je to 68 a z toho pouze jedna negativní, takže jsem příjemně překvapený a uvidíme, jak to bude vypadat v budoucnu. Každopádně kritika se objevuje také. Hra není pro každého a umí být hodně nelítostná, což není pro dnešní publikum úplně běžné. Také se často řeší netradiční ovládání. Když je to možné, stále se snažím zapracovávat připomínky a hru vylepšovat.
Co se týká prodejů, ty jsou prozatím bohužel pod očekáváním.
