K-pop Lovkyně démonů - nudle

K-pop: Lovkyně démonů dostanou pokračování

7. 11. 2025
Zdroj náhledu: Netflix

Už to brzy bude pět měsíců ode dne, kdy Netflix vzal útokem svět akční animace spojené s chytlavými písněmi. K-pop: Lovkyně démonů přitom svoji pouť začaly docela nenápadně. Námět i provedení ovšem byly sázkou na jistotu, a tak se z obyčejně se jevícího hudebního dobrodružství stal celosvětový fenomén. Písně nazpívané skutečnými zpěvačkami ovládly sociální sítě (těm několika hlavním nešlo utéct) a trička, krabičky na svačinu či další formy merche s potiskem hlavních hrdinek (nebo jejich neméně populárními protivníky) šly na dračku. Film samotný navíc přepsal Netflixu tabulky jeho nejsledovanějších počinů, když překonal hned o 100 milionů zhlédnutí jinak chabý snímek Red Notice. Ten držel první příčku s 230 miliony zhlédnutí. 

Máloco proto dávalo takový smysl jako vznik pokračování. Z prvního dílu si Netflix udělal v podstatě tiskárnu na peníze a u pouhého pokračování určitě neskončí. Studio Sony produkující tento film totiž odedřelo skoro veškerou práci a Netflixu jen prodalo práva, přičemž úspěch filmu značně podcenilo. Fanoušci si však můžou oddechnout – vypadá to, že se obě společnosti, dohodly a vzniku druhého dílu jsou nakloněny. Také mají údajně probíhat jednání s tvůrci dílu prvního, což by mohlo být alespoň nějakou zárukou kvality. Na pokračování hitu K-pop: Lovkyně démonů si ale nejspíš ještě pár let počkáme. První odhady naznačují až rok 2029.

Zdroj: imdb.com

K-pop: Lovkyně démonů jako možná franšíza?

Netflix ovšem zájem o značku rozhodně nenechá vychladnout. Americké diváky lákal ještě nedávno do kin na speciální sing-along projekce, během kterých lidé zpívají spolu s postavami na plátně. Dále Netflix plánuje ze značky udělat rovnou celou franšízu obsahující hned několik pokračovaní či spin-offů. Jediné, proti čemu se prý režisérské duo původního filmu vyhranilo, byla live action adaptace.  Režisérka Maggie Kang a její kolega Chris Appelhans se nechali slyšet, že hranou verzi by nepovažovali za příliš funkční a že upřednostňují nespoutanou animaci. Takový pohled na věc je ve světě hamižných studií spíše vzácný, a o to více vítaný. A i když účast obou tvůrců na plánovaných projektech zatím není jistá, stále se máme v nadcházejících letech na co těšit. 

Jiří Kašpárek

Příležitostný hráč, který si tituly vybírá velmi selektivně. Baží po kvalitních příbězích zkombinovaných s perfektními mechanikami, a proto je Sekiro: Shadows Die Twice jednou z jeho srdcovek. Vždy ale dával přednost jednostrannější formě kontaktu s audiovizuálním uměním – filmům. Láska k nim ho dokonce dovedla ke studiu filmové vědy, kde naplno zakusil krásy i méně známých kinematografií z různých koutů světa. Vždy se však rád vrátí ke starému dobrému mainstreamu, ať už jím je téměř cokoliv.

Sledujte nás:

© 2025 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.