Bloodhunt Season Pass

Bloodhunt je tu v plné parádě!

1. 5. 2022
 

Free-to-play battle royale hra Vampire: The Masquerade – Bloodhunt od švédského studia Sharkmob byla ve středu 27. 4. vydána tentokrát již v plné verzi na platformách PC a PS5. Svou premiéru si odbyla loni na podzim, kdy pobývala na Steamu v režimu tzv. raného přístupu, pak ji ale autoři překvapivě stáhli, aby se místo jejího udržování mohli soustředit na vývoj. Nejnověji se Bloodhunt dostal do služby Geforce Now, díky čemuž si jej nyní zahraje opravdu každý.

Upírem v moderní Praze

V této hře se stanete upírem a vaším úkolem bude přežít v bitvě s ostatními upíry v noční Praze. Hrát se dá v několika módech, zatím je dostupný sólový režim nazvaný Bloodhunt a režim pro squady o třech hráčích, navíc by měl přijít rankový režim. Pravidla se pro režimy mírně liší, ale vždy jde o to, zůstat naživu jako poslední, k čemuž vám pomůže loot a dostatečný přísun krve (polibkem si obnovujete životy). Na mapě se také nacházejí stanoviště vatikánské speciální jednotky – Entity –, což přidává do hry prvek PvE.

Velmi důležitý je také výběr typu upíra, za kterého chcete hrát, nyní je na výběr sedm tříd a každá má svůj unikátní způsob gameplaye. Zbylé mechaniky jsou stejné jako v jiných battle royale, včetně postupně se zmenšujícího herního pole nebo výběru startovní pozice.

Zdroj: Sharkmob

Spousta obsahu

Stejně jako v early access verzi vás navíc čeká obsahem nabitý Battle Pass, který si můžete koupit za herní měnu. Na kompletaci mají hráči od zveřejnění Battle Passu (29. 4. 2022) 75 dní.

Chybět nemůže ani systém Easy Anti Cheat, ve hře je i možnost pohodlně nahlásit hráče, u nějž máte podezření, že podvádí.

Přečtěte si také naše dojmy z early access verze.

Co se týče ohlasu a kritiky hráčů, na Facebooku je častým tématem nepřítomnost hry na konzoli Xbox. Vývojáři se vyjádřili, že přivést hru na další platformu by byl pro ně příliš náročný úkol, ale domnívám se, že v budoucnu se věci mohou změnit.

Zdeněk Samec

Zdeněk rád hrál hry už od dětství. Na gymnáziu spolu se spolužáky vytvářel vlastní hry v GameMakeru. Po menší přestávce se ke hraní vrátil a teď je to jeho hlavní koníček. Jeho vášní jsou hlavně AAA hry s propracovanou grafikou. Rád se vrací i ke starším hrám. Za nejlepší hru všech dob považuje sérii Half-Life, má slabost i pro hry od Blizzardu. V GP by rád pokrýval hardwarovou sekci a přispíval recenzemi a úvahami. Jeho zájmem je i zvláště západní filosofie, klasická řečtina a latina, které studoval na Filozofické fakultě UK.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.