Dune Spice Wars

Dune: Spice Wars – práce pokračují

31. 7. 2022
Zdroj náhledu: Shiro Games

Vývojářské studio Shiro Games má stále plné ruce práce. Důkazem je nedávná velká aktualizace tahové strategie Wartales, která je v předběžném přístupu a odhaluje život středověkých žoldnéřů. Velká aktualizace však nyní přišla i do komunitou taktéž velmi oblíbeného titulu Dune: Spice Wars, který se odehrává v přelomovém světě románu Duna od amerického spisovatele Franka Herberta.

„Tato aktualizace přináší mnoho změn ve vyvažování na základě různých připomínek a návrhů komunity a také významné změny v některých zavedených systémech, aby se hry staly rozmanitějšími. Snažili jsme se co nejlépe vyhovět potřebám komunity a zajistit, aby se všichni cítili v Duně lépe!“ –

Shiro Games 

Seznam změn a úprav je opravdu rozsáhlý, níže naleznete ty nejvíce zásadní z požadavků a reakcí komunity.

zdroj: Shiro Games

  • Daň z koření se celkově zvyšuje rychleji, vaše produkce koření již nebude brána v potaz v takové míře jako dříve. První daň z koření byla snížena, aby se tyto změny kompenzovaly. Fremeni zároveň začínají s 20 jednotkami koření. Pokud byste se rozhodli neplatit daň, bude se vám úměrně snižovat autorita intel. To samozřejmě ovlivní nejen postavení v senátu, ale také váš směnný kurz CHOAM.
  • Přepracovány byly také modely jednotek, které by nyní měly mnohem efektivněji sledovat svůj pohyb, což by mělo přinést citlivější reakce, ale také lepší ovládání jednotek pohybujících se vysokou rychlostí. Měly by také efektivněji měnit směr své formace, což by mělo vést k ucelenějšímu vzhledu.
  • Vojenské jednotky nyní v noci spotřebovávají méně zásob. Zároveň však nyní doplňují zásoby během jízdy v raketoplánech nebo na červech.
  • Stealth jednotky jsou detekovány z různých vzdáleností v závislosti na denním a nočním cyklu. Ve dne je tak uvidíte snáze než v noci. Jednotky, které jsou zároveň skryté a bojují zblízka, mají v boji bonus k rychlosti.
  • Vyvážené statistiky a náklady vojenských jednotek. Vyvážené velitelské body: více velitelských bodů na začátku, méně na konci hry. Náklady na velitelské body elitních jednotek byly sníženy (5 => 4).
  • Za každou získanou úroveň nyní jednotky získají bod brnění navíc.
  • Vesnice mohou být nyní opuštěny, pokud se v nich odehrává vzpoura. 
  • Vyvážená rychlost a náklady na špionážní mise. Nyní jsou k dispozici čtyři vražedné mise s tím, že kontrarozvědka již nedává velitelské body. Agenti na slotech CHOAM získávají více solárů. Špionážní sloty v nepřátelských frakcích se odemykají splněním prvních dvou vražedných misí.
  • Nyní je k dispozici odhadovaný čas do dosažení další infiltrace.
  • Bojové drogy již nesnižují zásoby jednotky a pouze mírně snižují její zdraví v průběhu času výměnou za vyšší rychlost a sílu.

Podrobnější informace naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.