God of War PC - úvodní

Byly zveřejněny hardwarové požadavky pro PC verzi God of War

9. 12. 2021
Zdroj náhledu: Santa Monica Studio

Společnost Sony zveřejnila oficiální systémové požadavky původníexkluzivity pro PS4, God of War. Ty jsou v některých ohledech docela vysoké. Připravte se, protože toto bude jízda! Oznámení navíc doprovází nový trailer, který ukazuje některé pokročilé grafické funkce.

Požadavky se dělí na celkem pět úrovní. Na té první, nejnižší, hra vyžaduje grafickou kartu GTX 960 od Nvidie nebo R9 290X od AMD a k plynulému běhu na nejnižší detaily v rozlišení 720p a 30 fps by vám měl dostačovat procesor Intel Core i5-2500K nebo AMD Ryzen 3 1200, doplněné o 8 GB RAM. Jako doporučený požadavek je SSD disk.

Druhá úroveň, při které hra nabídne rozlišení 1080p a 30 fps s originálním nastavením, už vyžaduje GTX 1060 (6GB) nebo RX 570, doplněné o Intel i5-6600K, potažmo AMD Ryzen 5 2400G. SSD disk je v tomto případě již nutností.

Třetí úroveň s originálním nastavením a rozlišením 1080p a 60fps si řekne o GTX 1070 nebo RX 5600XT. Jako procesor Sony doporučuje Intel i7-4770K nebo AMD Ryzen 7 2700. Nechybí samozřejmě požadavek na SSD disk.

Čtvrtá úroveň cílí na rozlišení 1440p a 60 fps a pro možnost vysokého nastavení detailů si připravte Intel i7-7700K, potažmo Ryzen 7 3700X a již 16 GB RAM spolu s SSD diskem.

Poslední, pátá úroveň je pak určena pro majitele nejsilnějších sestav letoška a se svým rozlišením 4K a 60 fps bude s ohledem na problémy s dostupností současných komponentů cílit pravděpodobně jen na pár šťastlivců. Zde již bude potřeba RTX 3080 nebo RX 6800 XT spolu s i9-9900K nebo Ryzenem 9 3950X.

God of War - hardwarové požadavkyGod of War - hardwarové požadavky

Zdroj: Sony

Na závěr zmiňme, že PC verze nabídne množství vizuálních vylepšení, včetně efektů GTAO a SSDO. Pro majitele vybraných komponentů bude k dispozici i technologie DLSS od Nvidie a FidelityFX Super Resolution od AMD.

God of War na PC vychází 14. ledna 2022.

Zdroj: PCGamer

Stanislav Hřiba

Hraní se věnuje asi 13 let. Jeho první hry byly Counter-Strike 1.6 a série Hitman. V současnosti hraje hlavně simulátory a závodní hry, ale neodolá občas taky nějaké střílečce nebo kvalitnímu RPG. Nemá rád strategie nebo kontroverzní hry s erotikou. Většinu času hraje na PC, občas zapne i nějakou exkluzivitu na Switchi. Přispíval by rád články a recenzemi právě se závodní či simulátorovou tematikou.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.