Assassin´s Creed Codename Hexe

Hlavní hrdinka Assassin’s Creed Hexe umí ovládat kočku

25. 4. 2024
 

A já se ptám proč! Nejsem sice největší fanoušek kočiček, ale poslední dobou se ve hrách hrozně množí – příkladem mohou být Sir Whoopass™: Immortal Death, Knight’s Path: The Tournament,Hogwarts Legacy, Cyberpunk 2077 nebo vrcholně Stray, které je vlastně celé o kočce. Nyní bude mít toto zvířátko roli i v Assassin’s Creed Hexe, kde by jej hlavní hrdinka Elsa měla umět posednout. To je sice mazec, ale vypadá to, že se oblíbená série s vrahy opět vzdálí milovaným originálním kusům. Co tedy nového víme? Díky Tomu Hendersonovi z Insider Gaming docela dost.

Novou hlavní hrdinkou se má stát výše zmíněná Elsa, která bude mít nadpřirozené schopnosti, a pan Henderson (musel jsem) má údajně k dispozici i záběry z rané verze. V té by měla být Elsa následována německy mluvícími vojáky v ulicích neznámého města, a posedne tak kočku, která odláká jejich pozornost. Ta kočička by měla být navíc ovladatelná a jmenuje se Mourek. Jedna část poslední věty je lež.

Assassin’s Creed Hexe by tak měl skutečně navázat na slibovanou temnou atmosféru, což už značí jeho název, neboť Hexe je z německého překladu vlastně čarodějnice. Titul by měl budit určitý strach, podobně jako tomu bylo v Assassin’s Creed Syndicate. Potvrzené by také mělo být dějově 16. století, tedy jedno z těch historicky známých nesmyslnými vraždami žen, jejichž čísla se blíží ke statisíci. Bohužel, to je také vše, co zatím víme, ale je to další velký krok kupředu. Příští týden má totiž Ubisoft odhalit slavný Assassin’s Creed Red, v němž bychom se měli podívat do vysněného feudálního Japonska. Znamená to nejspíš ale jednu informaci, po (ne)úspěchu Assassin’s Creed Mirage tak bude Ubisoft zřejmě dál zkoušet různé modely. Nicméně zde ještě nemáme informaci, že běhání po krásách Německa a jeho historických památek je zapovězeno, navíc je to 16. století a do Svaté říše římské jsme patřili i my, takže uvidíme konečně Prahu? Nechme se překvapit, zatím si vezměte kočičku k mazlení.

Patrik Klicman

Milovník her s pořádným příběhem už od prvního releasu Age of Mythology, ke kterému se dostal náhodou jako malý devítiletý kluk. Nyní je to spíš herní konzerva, která má dilema u každé nové hry, jestli ji vůbec má spustit. Jinak se jedná o vášnivého čtenáře knih a komiksů, hráče Dračího doupěte, duševního sběratele herních figurek a milovníka grilování.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.