Nevinné hrátky Deluxe – úvodka

Nevinné hrátky Deluxe – vášnivá hra pro dvojice

6. 11. 2023

Před delší dobou jsme recenzovali erotickou deskovou hru, Nevinné hrátky, která si od nás v hodnocení vysloužila krásnou šestku. Dnes se zaměříme na její rozšíření, jež nese název Nevinné hrátky Deluxe. Cílem recenze je sdělit, komu jsou hrátky určeny, zda se vyplatí je pořizovat, co vše budete potřebovat a především zda dokáží splnit vaše očekávání. Pohodlně se usaďte, dejte si sklenku vína nebo jiného nápoje a pusťme se do toho.

Nevinné hrátky Deluxe – balení
Nevinné hrátky Deluxe – zadní strana
Nevinné hrátky Deluxe – úvodka

Určení je jasné… nebo ne?

Jaký je účel deskové hry Nevinné hrátky Deluxe a pro koho je určena? Odpověď je jednoduchá – je pro všechny osoby starší osmnáct let. Tuto deskovou záležitost bych osobně doporučil všem dlouhodobým párům a manželům, kteří chtějí okořenit nebo obnovit svůj sexuální život. Pro začínající jedince není úplně vhodná, neboť její úkoly předpokládají delší známost a povědomí o hranicích partnerů. Tyto věci se teprve na začátku vztahu objevují, stejně jako to, co partnera/ku vzrušuje a jak ho/ji uspokojit.

Vášnivá obměna a nové prvky

Nevinné hrátky Deluxe získaly nový vzhled, který je odlišný od původního modelu. Bílou krabičku s jednoduchou stužkou nahradila vášnivá červená barva s pozlaceným nápisem, což je změna, která rozhodně působí přívětivěji. Červená barva je přece jenom spojována s vášní, láskou a erotickou přitažlivostí, a některé studie dokonce ukazují, že může ovlivňovat psychiku mužů a vyvolávat v nich zvýšenou touhu i zamilovanost. Takže dámy, podle amerických odborníků máte větší šanci zaujmout v červených spodničkách.

Vášnivá barva není jedinou pozitivní změnou, kterou desková hra prošla. Možná si někteří z vás pamatují, jak jsem v recenzi původní verze zmínil, že krabička obsahovala jen minimální množství předmětů ve srovnání s její velikostí. Ve skutečnosti šlo pouze o hrací plochu, dvě figurky, házecí kostku a hrací karty. V Nevinných hrátkách Deluxe se také nacházejí zmíněné předměty, ale s jedním rozdílem – klasické figurky z Člověče, nezlob se nahradily líbivější šachovnicové figurky (král pro muže, dáma pro ženu). To ovšem není vše, milí hříšníci. V balení rovněž naleznete několik drahocenných dárečků, jež budete moci využít. Insert potažený příjemný materiálem na dotek (asi semišem) navíc ukrývá škrabošku, peříčko, svíčku ve tvaru srdíčka, pouta, pírko, důtky a umělé lístky růží. Tím jsme si řekli obsah a nyní se vrhneme na to nejdůležitější, jak se to hraje.

Nevinné hrátky Deluxe – svíčka, peříčko a maska na oči
Nevinné hrátky Deluxe – pouta
Nevinné hrátky Deluxe – důtky
Nevinné hrátky Deluxe – okvětní lístky
Nevinné hrátky Deluxe – hrací plán
Nevinné hrátky Deluxe – porovnání obou verzí

Dáma má vždycky přednost!

Stejně jako u jiných recenzí deskových her, i zde probíhají pečlivé přípravy. Nejprve rozložíte hrací plochu, která prošla grafickou úpravou. Namísto tří barevných srdíček je hrací deska rozdělena na dvě barevné poloviny – modrou a červenou –, na nichž se vyskytují jednotlivé symboly. Proč tomu tak je? Inu, modrá strana představuje nevinnost, zatímco červená symbolizuje hřích. Poté roztřídíte karty do hromádek podle jejich druhu a barvy, a umístíte je na příslušně vyznačená místa. To samé uděláte s figurkami – krále postavíte na symbol mužského rodu, královnu zase na ženský. Toť celá příprava, není to žádná raketová věda, i když potom, co se vám karty mezi sebou smíchají, je celkem časově náročné je opět roztřídit. Nicméně to je starost vašich budoucích já. Princip hratelnosti je ve finále stejně jednoduchý jako příprava – celé to totiž závisí na házecí kostce a symbolech kalhotek, srdíčka a lodičky (myslím dámskou obuv).

Nevinné hrátky Deluxe – figurky a kostka
Nevinné hrátky Deluxe – hříšné úkoly
Nevinné hrátky Deluxe – luxusní insert
Nevinné hrátky Deluxe – nevinné úkoly

Každý z nás jistě slyšel větu „dáma má přednost“. Pokud ne, tak jste ji právě četli. Důvodem, proč ji zmiňuji, je ten, že dle pravidel kolo pokaždé zahájí něžnější pohlaví. Ve svém tahu si nejprve vezme kartičku s úkolem podle pole, na němž stojí. Nachází-li se na symbolu srdce, vezme si kartu běžného úkolu – buď nevinného, nebo hříšného – podle toho, kde se na herním plánu nachází. To je důvod, proč je hrací plocha rozdělena do dvou barev. Pokud stojíte na symbolu kalhotek, musíte si z balíčku speciálních karet vytáhnout úkol. Právě při těchto misích využíváte uvedené erotické hračky. Bota se nachází uprostřed plochy a její význam je takový, že jakmile na políčko stoupnete, musí se oba zúčastnění zcela svléct do naha, neboť přechází z nevinné strany do té divočejší části… tady už to začíná být vážné.

Jakmile daný úkol splníte, doberete si kartičku s odměnami, kterou otočíte lícem nahoru, abyste vy ani váš protějšek neviděli, co je na ní napsáno. Kartičku sbíráte za každou splněnou akci, takže na konci lze mít hned několik z nich. Po dokončení celé hry je následně otočíte, přečtěte a vyberte jednu, kterou vám musí protějšek splnit. Jako příklad odměny můžeme uvést ranní probuzení orálním sexem, polití nahého těla čokoládou nebo to, že vám partner oholí podvozek. Pokud vám tyto tři nestačily, mám ještě bonusový, pro dámy: jedna odměna je, že svému muži máte nalézt bod G v zadečku. Jak to provedete, je čistě na vás. Nicméně i zde platí, a autoři to sami zmiňují v pravidlech, že pokud se vám do určitého úkolu nechce, do ničeho se nenuťte a jednoduše ho vynechejte. Nesplnění pro vás akorát bude znamenat, že si nevezmete odměnu, ale na hracím poli se o jedno políčko i tak posunete.

Žádné mléko na ňadrech, drahoušku

Stejně jako v předešlé verzi obsahují Nevinné hrátky Deluxe skryté předměty, které vám ani pravidla neřeknou, abyste si je vzali. Nicméně oproti předchozí verzi je jich mnohem méně, neboť většinu pomůcek už najdete v balení. Věci, které byste si měli připravit, jsou většinou drobnosti, jako je tužka, lepicí papírky, šlehačka, okurka, vibrátory, kostýmky a vytvoření romantické nebo vášnivé atmosféry. Pokud jde o úkoly, musím tvůrce pochválit, neboť zde nenajdete takové nesmysly jako polití si prsou mlékem, jež partner má slízat. Netvrdím, že zde nenarazíte na perly jako pomazání si přirození nutellou, dráždění partnerky kdejakým ovocem, případně vložení dvou jahod mezi její stydké pysky a šunky navrch… jo, i taková mise vás zde čeká. Těchto praštěných zadání není naštěstí tolik a většinu času budete provádět skvělé věci, u nichž se nabudí potřebná nálada.

Nevinné hrátky Deluxe – odměny pro něj i pro ni
Nevinné hrátky Deluxe – rozehraná hra
Nevinné hrátky Deluxe – úkoly se zapojením pomůcek z balení
Nevinné hrátky Deluxe – závěrečné úkoly

Nemohu mluvit za všechny, ale kdybyste se mě zeptali, zda tuto deskovku doporučuji, neváhal bych říct ano. Žijeme v uspěchané a zvláštní době, kdy partneři nemají k sobě tolik blízko. Postupem času intimita ve vztazích upadá, což není nic neobvyklého. Dnes je to však často způsobeno neustálou prací, hrami a nedostatkem času, což je celkem smutné, ale pravdivé. Často jsem byl svědkem nebo slyšel od známých, že jejich sexuální život trpí kvůli dlouhodobému čumění do telefonu, ignorování partnera, nedostatku zmíněného času apod. Bohužel se to děje i u mladých lidí, kteří nemají nejlepší životosprávu, ale to už je téma na jiný článek. Chci tím pouze říct, že Nevinné hrátky Deluxe jsou skvělou volbou pro strávení krásných chvil se svou polovičkou a zažití nových věcí. Neváhejte se tedy odvázat a namísto toho, abyste hrou obdarovali své známé, si ji pořiďte pro sebe.

Nevinné hrátky Deluxe jsou deskovou hrou vhodnou pro páry, které chtějí okořenit svůj sexuální život. Nový design a obsah balení, včetně erotických hraček, přispívají k sexuální atmosféře. Příprava a pravidla jsou jednoduchá a zábavná. Některé odměny mohou být provokativní a je důležité, aby hráči měli možnost vybrat si, co jim vyhovuje. Celkově jde o eroticky laděnou záležitost, která může sloužit k posílení intimity a komunikace v dlouhodobém vztahu.

• rozmanitý obsah balení
  • rychlá a jednoduchá příprava
  • sympatický design