Remake Silent Hill 2 bude věrný originálu

Sdílet
Sdílet
Sdílet
Zdroj: igdb.com

Remake Silent Hill 2 je vedle remaku Resident Evil 4 a Dead Space třetí nejočekávanější hrou. Jakmile Konami oznámilo chystaný projekt, začaly vášnivé diskuze, protože na něm pracuje studio Bloober Team. Toto studio je známé především díky hororové adventuře Layers of Fear, která vyšla v roce 2016. Dále můžeme zmínit tituly jako Observer, Layers Of Fear 2, Blair Witch a The Medium. Na základě toho začali být fanoušci původního Silent Hillu 2 docela nespokojení, jelikož mají pocit, že Bloober Team tento remake nezvládne. K tomu nepomohlo ani odhalení, že nový Silent Hill 2 nebude mít pevnou pozici kamery a že budou přepracovány souboje.

Zahraničnímu časopisu DreadXP se ovšem podařilo získat rozhovor s Annou Jasinskou, marketingovou ředitelkou společnosti Bloober Team. Rozhovor se především zabýval jejich další očekávanou hrou Layers Of Fears, nechyběly ale ani otázky týkající se připravovaného remaku Silent Hill 2. Redaktor se v rozhovoru ptal na znovuvytvoření hororové atmosféry a Jasinská odpovídala mimo jiné na detaily týkající se kamery a soubojů.

V aktualizované verzi SILENT HILL 2 je kladen důraz na obnovení silné, intimní atmosféry. Dlouholetí fanoušci by se neměli obávat, že jsme s tímto vzkříšením minuli pointu. Zůstáváme věrni původnímu příběhu, ale zároveň zásadně měníme hratelnost a aktualizujeme grafiku.To jsou důvody, proč nám Konami svěřilo remake. Největší viditelnou změnou je použití kamery přes rameno, což změnilo perspektivu několika ikonických scén, ale také to znamenalo přepracování bojového systému. Nejnovější technologický pokrok dělá zázraky, pokud jde o vizuální odlišení. Jak vidíte, neodchýlili jsme se od původního konceptu vytvořenou této kultovní klasikou, jen máme několik nápadů, jak bizarní lekačky přiblížit modernímu publiku.“

Zdroj: Volný překlad

Z odpovědi vyplývá, že studio hodlá zachovat nejdůležitější aspekty, které budou alespoň graficky do jisté míry upraveny. Uvidíme, zdali tato odpověď bude stačit k uspokojení věrných fanoušků. Na další otázku, zda má studio Bloober Team volnou ruku, se redaktor dočkal této odpovědi:

Proto přistupujeme k jakýmkoliv změnám velmi obezřetně. Původnímu titulu zůstáváme věrní. Nicméně v některých oblastech, které vyžadují modernizaci, provádíme úpravy zohledňující plynutí času.

Zdroj: Volný překlad

Na remake Silent Hill 2 se celkem těším a jsem velmi zvědavý, jakým směrem se projekt bude ubírat. Osobně si ale nemyslím, že studio udělá nějaké zásadní kroky, které by je postavily před fanoušky. Zároveň je ovšem pravda, že jsou v tom opravdu dobří, co se týče atmosféry a celkového ztvárnění světa v jejich hrách.
Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn