Ubisoft posunul Skull and Bones a zrušil další projekty

Sdílet
Sdílet
Sdílet
Kdyby Ordinace v růžové zahradě byla na pokračování stejně jako rušení termínů vydání ke hře Skull and Bones, nikdy bychom se o Čestmíra Mázla nemuseli bát. Na twitteru se nyní objevila zpráva, která potvrzuje už celkem šesté zpoždění hry. Titul je ve vývoji už skoro deset let, konkrétně od roku 2013, a stále není hotový, ačkoliv se s vydáním počítalo na letošní březen.

Nový termín je zatím oficiálně pouze další kvartál, tudíž by hra měla vyjít 100% po 31. březnu 2023. Přesto jsme se dnes opět dočkali na twitteru alespoň jejího menšího představení. Není to nic moc, ale je to rozhodně něco. Skull and Bones má být pro studio Ubisoft úplně novým startem a takovou tou pomyslnou vlaštovkou nové éry.
Francouzská společnost je totiž s akciemi skoro na historickém minimu a musí šetřit, kde se dá. Zrušila tak nyní další tři zatím blíže nespecifikované projekty, čímž snižuje rozpočet na další roky. Šéf Ubisoftu Yves Guillemot uvedl, že výsledky posledních titulů nebyly uspokojivé a někde se ty peníze vydělat musí. Potvrdil ale, že se firma zaměří na velké značky, konkrétně Assassin’s Creed, Far Cry a Toma Clancyho. Menší projekty tak jsou v nedohlednu. Bohužel to také znamená, že se v nejbližších letech nejspíš nedočkáme ani žádného pokračování oblíbené série Heroes of Might and Magic.

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn