The Art of Kingdom Come: Deliverance II - cover

The Art of Kingdom Come: Deliverance II do každé knihovny. Luxusní artbook k úspěšné české hře je konečně v prodeji

24. 5. 2025
Zdroj náhledu: Xzone

Koncem minulého roku jsme vás informovali, že společnost Xzone chystá impozantní artbook věnovaný veleúspěšnému Kingdom Come: Deliverance II. Nyní můžeme oznámit, že publikace je již hotová. Knihu nazvanou The Art of Kingdom Come: Deliverance II si můžete koupit přímo na stánkách Xzone. Dostupná je jak v české, tak v anglické jazykové verzi.

Arbook se nakonec rozrostl na 382 stran. To je o celých 130 stran více, než měla podobně koncipovaná kniha věnovaná prvnímu dílu. Na publikaci se v Xzone intenzivně pracovalo devět měsíců v úzké spolupráci s Warhorse Studios. Výsledkem je detailní pohled na celý tvůrčí proces – od konceptů prostředí a postav přes umělecký styl až po technologické výzvy. Texty v knize napsali samotní vývojáři a umělci ze studia. Úvod The Art of Kingdom Come: Deliverance II napsal sám kreativní ředitel Warhorse Dan Vávra a závěrečné slovo výkonný producent Martin Klíma.

Zdroj: Xzone

Příběh kovářova syna Jindřicha, jenž přežije vypálení Stříbrné Skalice Kumány a nakonec se významně zaplete do událostí, které zahýbou celým českým královstvím, se zařadil k největším úspěchům tuzemského videoherního průmyslu. Druhý díl nazvaný Kingdom Come: Deliverance II přitom ten první překonal prakticky ve všech ohledech a setkal se také s podstatně větším komerčním ohlasem. Již v tuto dobu se může chlubit více jak třemi miliony prodaných kopií a do oblasti v okolí hradu Trosky a města Kutná Hora, kde se odehrává jeho děj, přitáhl množství českých i zahraničních turistů.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Sledujte nás:

© 2025 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.