Zatímco Bungie pokračuje v podpoře a vývoji budoucího obsahu pro Destiny 2, neinvestuje však všechny své síly pouze do tohoto projektu. V příspěvku na Twitteru kreativní vedoucí Bungie Tom Farnsworth uvedl, že studio spolupracuje se společností Sony na řadě neohlášených projektů.
Během svého twitterového vlákna, v němž hovořil o své jedenáctileté kariéře v Bungie, Farnsworth uvedl, že společnost také zcela změnila způsob, jakým vyvíjí hry. V průběhu let podle něj Bungie přešlo od „striktně krabicových produktů k hrám s živou službou“. Kromě Farnsworthova náznaku nebyly uvedeny žádné další indicie o tom, jaké by tyto projekty Bungie mohly být.
This Shield is what 11 years at Bungie looks like. Each medal represents one of the 25+ Destiny releases we’ve shipped to millions of players. During that time we completely changed how we develop games and do business, moving from strictly boxed products to live service games. pic.twitter.com/XVab4UJmS1
— Tom Farnsworth (@tomfromtheweb) January 4, 2023
Jedním z nich je pravděpodobně nová IP, kterou Bungie plánovalo uvést na trh do roku 2025. Během hodnocení výsledků pro investory z počátku roku 2022 bylo také zmíněno, že společnost Sony spolupracuje s Bungie na deseti hrách na principu živých služeb. Všechny tyto hry měly být vydány do března 2026.
Další hrou, o které víme, že na ní Bungie pracuje, a kterou tedy pravděpodobně Farnsworth neměl na mysli, je mobilní titul Destiny. Tento titul vyvíjí Bungie společně s čínskou společností NetEase. Očekává se, že hra bude využívat stejný engine Tiger jako Destiny 2 a zůstane střílečkou z pohledu první osoby.
Společnost Bungie byla v červnu 2022 koupena společností Sony za 3,6 miliardy dolarů. Tento krok byl zveřejněn nedlouho po oznámení Microsoftu o akvizici společnosti Activision Blizzard, což je transakce, která je stále pod velkým drobnohledem.

Zřejmě unikly informace o herním Avatarovi
