College Kings 2 – Episode 2 The Pool Party – logiáš

College Kings 2 – Episode 2 The Pool Party – tady vidím velký špatný

24. 2. 2023

College Kings 2 je vizuální román pro dospělé, který v poslední době zklamal své fanoušky. Tento článek se zabývá rozšířením hry The Pool Party, které se nesetkalo s pozitivními ohlasy. Cílem této recenze je odpovědět na otázku, zda jsou negativní hodnocení této expanze oprávněná nebo chybná.

Co se to děje?

Příběh pokračuje po konci první kapitoly a nevím, co si o něm mám myslet. Expanze College Kings 2 – Episode 2 The Pool Party mi přijde bezcenná, i když chápu, že je předzvěstí pro třetí kapitolu, na kterou se můžeme těšit v letošním roce. Pokud jste hráli první College Kings, možná víte, že tento titul měl skvělý systém přátelství, který ovlivňoval, jak vás vnímalo okolí. Zároveň tu byl příběh, jež byl důležitý a oživoval jednotlivé postavy. Bohužel, od druhého dílu tyto prvky zmizely a v College Kings 2 – Episode 2 The Pool Party byly zničeny.

Během této novely se spolu s kamarádkou pustíte do vyřešení tajemné kriminální záhady a pořádáte největší bazénovou party v historii kampusu. Jako skutečný přítel se navíc snažíte pomoci i ostatním ženám ve svém okolí při řešení jejich problémů. Jedné dívce pomůžete vytvořit erotickou hru, zatímco druhé radíte s navrhováním vhodného spodního prádla. Při tom všem se navíc musíte starat o své vztahy.

Co vlastně očekávat?

Zápletka rozšíření College Kings 2 – Episode 2 The Pool Party je nyní jasná. Kromě vyšetřování záhady, během kterého budete vyslýchat čtyři podezřelé, musíte také uklidit pokoj své kamarádky. Dokážete si představit, že by vám někdo zavolal a požádal o pomoc s úklidem, zatímco by vám říkal, kde co je? Já rozhodně ne. Co se týče programování erotické videohry, nečekejte žádnou minihru, ve které byste cokoliv vytvořili. Místo toho budete pozváni jako tester, ale nebudete při tom vůbec nic dělat. V dalším úkolu pomůžete navrhnout spodní prádlo. Vaším úkolem bude přesvědčit hlavního aktéra, aby se cítil pohodlně a svlékl se, zhotovit fotografie nebo získat modelky, navrhnout reklamu atd.

Zase ten telefon

Nejsou zde žádné sběratelské předměty ani minihry, které by obohatily hratelnost. Dialogy a příběh nejsou ani zábavné, ani zajímavé, což je škoda vzhledem k tomu, že původní College Kings se zaměřoval především na zápletku. K tomu se ještě přidává velmi otravný mobil, bez kterého se vaše postava nedokáže pohnout. Stejně jako v předchozích kapitolách slouží i zde jako hlavní prostředník vašich schůzek s dívkami a je to velmi iritující. Jakmile dostanete nebo máte napsat zprávu, hra vás nepropustí dál, dokud si ji nepřečtete nebo neodpovíte. Osobně by mi nevadilo, kdyby tato mechanika byla upravena a odpovídali byste pouze tehdy, když si to sami přejete.

Máte zde několik různých cest

Vývojáři z Undergrad Steve uvádějí, že pokud se rozhodnete prozkoumat všechny možné varianty, jaké College Kings 2 – Episode 2 The Pool Party nabízí, zabere vám to přibližně čtyři hodiny. Osobně jsem ji dokončil za necelou hodinku a upřímně jsem neměl motivaci zkoušet další cesty. Pokud jste lovci sexuálních scén a potřebujete si naplnit galerii, abyste si ji mohli opakovaně přehrát, pak vám nic jiného nezbývá. Tím se dostáváme k tématu, které vás zajímá nejvíce: k samotným erotickým scénám. Hned vám mohu říct, že jich není tolik jako v plnohodnotné hře; je to docela škoda, protože jsou tím jediným, co tento titul zachraňuje od totálního propadáku.

Erotické scény přicházejí

Expanze se graficky neposunula a zůstala věrná svým předchozím dílům, což není problém. Někdy mi ovšem přišlo, že slečny vypadají mnohem více plasticky než dříve, ale může to být jen můj osobní pocit. Samotné akty fungují stejně jako v ostatních hrách tohoto žánru – jsou plně animované a podložené statickými obrázky, které zpravidla zobrazují vyvrcholení postavy nebo bližší pohled na dívčí genitálie. Můžete se těšit například na radovánky v počítačové učebně nebo dovádění s mámou vašeho největšího protivníka.

Zaslouží si The Pool Party negativní hodnocení?

Přestože se College Kings 2 – Episode 2 The Pool Party může zdát jako obyčejný erotický titul s cílem spát se všemi holkami, College Kings se odlišovalo od ostatních her s podobnou tematikou tím, že se zabývalo nejen sexem, ale také budováním vztahů mezi hráčem a ostatními postavami. Hra řešila mnoho emocionálních a psychologických témat. Před vydáním College Kings 2 vývojáři slibovali fanouškům vylepšený příběh s prohloubenými vztahy mezi postavami, nicméně výsledný produkt nedostačil těmto očekáváním.

DLC odstranilo vše, co hráči milovali na původní sérii a místo kvalitní zábavy poskytlo jen simulátor sexu. Doufejme, že tvůrci se poučí z chyb a vrátí se ke svým kořenům ve třetí kapitole, protože pokud se tak nestane, fanoušky to brzy přestane bavit.

College Kings 2 – Episode 2 The Pool Party by mohlo být slušnou expanzí, kdyby zachovalo všechny aspekty původních her. Místo toho jsme dostali špatný simulátor sexu, postavy, které jsme měli rádi, byly přesunuty na vedlejší kolej a scénář je horší než cokoliv co napsal režisér Uwe Boll. Jediná věc, která rozšíření zachraňuje, jsou erotické pasáže a modely slečen, jenže ani to není dost, aby to vyrovnalo špatné skóre. Pokud patříte mezi fanoušky College Kings, raději si toto DLC nekupujte.

• modely dívek
  • sexuální scény
  • špatný příběh