Fashion Business – kupování nových šatů

Fashion Business – královna chaosu na scéně

3. 3. 2021

Ujmete se role Monicy, co vlastní jednu z nejuznávanějších modelových agentur. Monica je velmi bohatá a známá osobnost. Zároveň to je pořádná mrcha, která je pěkně drzá a dává to všem značně najevo. Taky miluje manipulaci s lidmi, peníze, svou moc ale hlavně ze všeho nejvíce sama sebe.  Fashion Business nám přineslo herní studio jménem DecentMonkey.

Ovládání jen skrze myš

Fashion Business je 3D point and click titul s mírně otevřeným světem. Hru můžete hrát dvěma způsoby, které ovlivní konec. První možností je, že můžete být takový malý roztomilý andílek, co je na lidi milý a hodný. Dalo by se říci, že se jedná o nudnější průchod hrou. Druhý už je mnohem zajímavější, protože můžete hrát za pěknou mrchu, co si nenechá nic líbit a díky své moci způsobuje pěkný chaos.

Jakmile Fashion Business zapnete, projdete rychlým a stručným tutoriálem, který vám vysvětlí jednoduché mechaniky. Titul ovládáte jen pomocí myši, jejímž indikátorem najedete na určitý předmět či osobu, kde pak dostanete další možnosti interakce. Jak jsem zmiňoval, Fashion Business můžete hrát dvěma způsoby. Závisí tedy jen na vás, jaká Monica bude. Monica má totiž ukazatel, kterému se říká „Bitch Meter“. Ten se různě mění podle vašich dialogových rozhodnutí.

Mapa je rozdělena do různých lokací, které budete během průchodu hry navštěvovat například banku, posilovnu, restauraci. Bohužel se z větší části budete nacházet u sebe doma, kde budete jen opakovat svou každodenní rutinu – vstanete z postele, oblečete se do domácího oblečení, půjdete se vykoupat, najíte se, převléknete se do civilního oblečení a tak dále.  Mezi těmito aktivity můžete seřvat pokojskou nebo svého řidiče, pokud se vám zrovna zachce.

Monica na scéně

Nejlepší na tom je, že vy sami si určujete, ke komu budete nenávistní a ke komu přátelští. Třeba na služebnou můžete být milí, ale na vašeho řidiče už ne. Lze to střídat, jak se vám zlíbí. Nejlepší příklad, jak moc krutá Monica může být, je na dvou slečnách, které se budou ucházet o místo modelek. Ty můžete slušně odmítnout nebo si je vychutnat.

Jestli si zvolíte druhou možnost, Monica je donutí, aby se před ní svlékly do spodního prádla. Nyní bude záležet jen na vás, jestli jejich trápení ukončíte, nebo ho naopak prodloužíte. Pokud se znovu rozhodnete jejich utrpení prodloužit, naše milá dáma je donutí vysvléct do naha a předvést pohoršující erotické pozice. Tím jejich utrpení ale končit nemusí a jde ho ještě prodloužit o nějakou tu chvíli.

Tohle byl pouze jen jeden příklad možností chování Monicy. Takových eskapád je v titulu více. Zmínit mohu například situaci, kdy ještě můžete potrestat obsluhu čerpací stanice jen za to, že vás nechala deset minut čekat u pokladny, zatímco se na toaletě uspokojovala se svým přítelem po telefonu. Monica ovšem není jediná postava, kterou budete ovládat. V určitých fázích příběhu můžete hrát za vašeho věčně sexuchtivého řidiče Freda, se kterým můžete například donutit zmiňovanou obsluhu ke sexuálnímu styku. Nebo budete moci ovládat služebnou, chlípného policistu či bisexuální kamarádku, která by si na vás chtěla smlsnout.

Herní doba je krátká

Jak už to u erotických her bývá, i Fashion Business je rozdělen do několika kapitol. Na druhé kapitole se usilovně pracuje, ale bohužel není zatím známo přibližné datum vydání. Herní doba je závislá na vašich rozhodnutí, které během hraní uděláte a jestli budete hledat veškeré skryté předměty, jež vám naplňují „Bitch Meter.“ Fashion Business máte tak za čtyři až pět hodin dohraný.

Fashion Business je povedenou erotickou hrou, která v sobě skrývá dávku černého humoru. Příběh není nijak oslnivý, ale přesto vás dokáže vtáhnout. Bohužel, největší chybou hry je její herní délka a nulové informace o vydání druhé kapitoly. Proto nezbývá nic jiného než bedlivě očekávat a doufat, že se snad brzy něco dozvíme. Fashion Business si můžete zakoupit na Steamu za 8,19 €.

• příběh
  • více konců
  • možnost hrát dvěma způsoby