Unity se snaží vycházet vývojářům co možná nejvíce vstříc. Z toho důvodu vyčlenili menší tým pracující na chystané ukázkové hře pod názvem Gigaya. Půjde o platformovou logickou hru a nutno podotknout, že ukázky prozatím vypadají úžasně. Co je ovšem důležitější, projekt je vytvářen v první řadě proto, aby pomohl všem vývojářům se poučit či něco přiučit z procesu jeho tvorby v prostředí programu Unity. Hra je totiž vytvořena pomocí nástrojů Unity, aby tvůrcům více přiblížila příklady toho, jak fungují nejen samotné funkce, ale i různé systémy. Cílem je tedy ukázat všem herním nadšencům, jak v Unity zpracovat nejrůznější podněty, akce, postupy i příkazy tak, aby si z nich vývojáři mohli vzít inspiraci či rovnou ponaučení pro své další budoucí plány a vydávali své tituly o to lepší a kvalitnější. Druhým důležitým faktorem, proč tento projekt dostal zelenou, je také získání zpětné vazby ke zlepšení vývoje a nástrojů samotného Unity.
Přestože byla Gigaya již oznámena, stále ještě není zcela dokončena. Jakmile bude kompletní, budou volně ke stažení zdrojové kódy a plnohodnotná hra bude taktéž k dostání na Steamu… ano, také zdarma. Cílem ovšem není konkurovat nezávislým studiím, ale pomoci analyzovat jejich slabé stránky, nabídnout řešení a dopomoct jim k růstu.
Samotná hra nabídne krásný svět, ve kterém se hlavní hrdina Wondu bude muset postavit čelem spoustě překážek. K ruce mu bude jetpack a blaster. Unity neprozradilo, kdy se této novinky dočkáme, ale vydání je prozatím stanoveno na rok 2022.
Více se o projektu dozvíte na oficiálním blogu.