Polské studio s názvem Bloober Team musí mít ve svém slovníku snad každý fanoušek hororových titulů. Jsou to ti samí vývojáři, kteří se na trhu proslavili díky strhujícím příběhům a mrazivé atmosféře, skrze kterou jejich projekty zanechávaly šrámy pochybností a paranoie na našich duších. Jak se však říká, všechno dobré jednou končí a výjimkou není ani série Layers of Fear. Fanoušci po zveřejnění prací na třetím a finálním díle Layers of Fears na studio naléhali, aby se vrátili takzvaně ke kořenům kvůli méně povedenému pokračování. Jak se zdá, Bloober Team jejich volání vyslyšelo a ti pozornější z vás si jistě všimli, že z oficiálního názvu třetího dílu bylo odstraněno „s“ na jeho konci. Chystaný titul se tak jmenuje stejně jako hra z roku 2016, Layers of Fear. Proč to autoři udělali a nebude to tak působit zmatek? Vývojáři tento krok argumentují tím, že skutečně dali na volání fanoušků a vracejí se ke kořenům.
Je čas na poslední kapitolu psychologického hororu z první osoby. Layers of Fear není vyloženě remake dvou původních videoher, ale spíše jejich reimaginace a pokračování. Kompilace bude obsahovat Layers of Fear a Layers of Fear 2, stejně tak všechna dostupná DLC včetně nových lokací i rozšířeného příběhu propojující jednotlivé střípky událostí v jeden celek. Unreal Engine 5 zajistí ohromující vizuální efekty, aby vaše noční můry byly o to realističtější. Vše navíc doplní soundtrack od uznávaného a oceňovaného skladatele Areka Reikowského.
By adding the "s" we wanted to emphasize that this game is based on the original games but also contains new storylines that bonds every thread from the series. However, we received feedback from our fans who loved the original name. And we've decided to get back to the roots
— Layers of Fear (@Layers_Of_Fears) February 18, 2023