LIGHT OF MOTIRAM - domek

Light of Motiram mění propagační materiály a posouvá datum vydání

12. 8. 2025
Zdroj náhledu: Polaris Quest

Když čínský velikán Tencent minulý rok poprvé ukázal světu chystaný titul s názvem Light of Motiram, všichni v něm viděli pouze klon série Horizon. Není se proto čemu divit, že společnosti Sony došla trpělivost a koncem července podala na Tencent žalobu u kalifornského federálního soudu za porušení autorského práva a ochranné známky. Jak to vypadá, žaloba nakonec přinesla ovoce, protože v tichosti došlo k několika změnám.

Ze stránky Light of Motiram na Steamu zmizelo několik screenshotů ukazujících robotické Mechanimals. Propagační materiály byly buďto nahrazeny obrázky prostředí či úplně staženy, jako tomu je v případě traileru. Ten nejenže zmizel ze Steamu, ale také z oficiálního YouTube kanálu hry. Upraven byl rovněž popisek, a to odstraněním veškerých zmínek o Mechanimals. Nyní text vyznívá více obecněji, jako popis survivalového MMO. Jen posuďte sami.

Zdroj: igdb.com / Polaris Quest

Původní popis: „Ve světě zaplaveném kolosálními stroji prozkoumejte rozlehlý otevřený svět, budujte si operační základnu, vylepšujte technologie, trénujte mechanická zvířata a postavte se impozantním bossům. Začněte od primitivního věku a vytvořte si novou cestu rozvoje.“

Nový popis hry nyní zní: „Chytře využívejte vše kolem sebe, abyste přežili a čelili impozantním bossům. Každý krok je plný nebezpečí a vyžaduje odvahu. Pouze překonáním výzev si můžete vybojovat místo v této nemilosrdné zemi.“

Je tedy jasné, že studio Polaris Quest a Tencent aktuálně přehodnocují marketingovou strategii tak, aby Sony nemělo jakékoliv další příležitosti se proti Light of Motiram ohradit. Aby bylo dost času veškeré změny provést, sešlo z původního plánu na vydání koncem tohoto roku a titul byl odložen na čtvrté čtvrtletí roku 2027.

Tagy:

Nikola Mrázová Erlebachová

Indie a RPG videohry jsou její slabostí a rozhodně se tím netají. Jako prcek nakoukla do pootevřených dveří herního světa díky Mariovi na žlutých TV kazetách. Dovnitř ji úplně vtáhla až její druhá polovička a od té doby si svět bez her neumí představit. Umělecká duše, která nevyhledává jen nejnovější kousky, ale občas sáhne také po starších titulech, nejlépe s pořádným metalovým soundtrackem. Když zrovna nebojuje s bossy, nejspíše se ztrácí mezi stránkami knížek, nebo mazlí svou milovanou kočkovitou šelmu… ideálně obojí zároveň.

Sledujte nás:

© 2025 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.