Sex with the Devil – logo

Sex with the Devil – kde končí touha a začíná neřest

10. 6. 2021

Co je odpuštění a co zase lež? Kde končí touha a začíná neřest? Sex with the Devil vám podle vývojářů má umožnit položit si tyto a mnoho dalších upřímných otázek o největší personifikaci zla v lidské kultuře. Tento titul nám přineslo studio Evil Boobs Cult, pro které je to první počin, na který opravdu jen tak nezapomenete.

Největší videoherní inteligent

Postava, za kterou v Sex with the Devil hrajete, je ten největší hlupák z celé videoherní historie. Na začátku hry přes online chat nejdříve někoho seřvete a abyste si zvedli pokaženou náladu, rozhodnete si pustit porno a udělat si šťastnou chvilku pro sebe. Jenže v danou chvíli, kdy už jste plně připravený se oddat své zábavě, vyruší vás soused zaklepáním na dveře. Toho samozřejmě vzteky a v doprovodu hromady sprostých nadávek pošlete pěkně do háje. Souseda jste se zbavili, a tak se můžete konečně pobavit sám se svým pelikánem. Pustíte si porno a jako naschvál vám po pár sekundách přijde e-mail, který vás odkáže na zvláštní sexuální polohu, přes kterou se můžete sám orálně uspokojit. Polohu vyzkoušíte, jenže se udusíte díky svému semenitému výronu.

Peklo a samotný ďábel

Probíráte se na neznámém místě a jediné, čemu věnujete pozornost, je zcela nahá a pěkně prsatá sukuba, která je to jediné nejhezčí v celé téhle hře. Sukuba vás nejprve svými vnady naláká k díře, trošičku ohmatá, ale jakmile si chcete sáhnout vy, s úsměvem vás shodí dolů. Znovu se probíráte na zemi, ale tentokrát místo pěkné rajcovní sukuby vidíte samotného Satana.

Od Satana se dozvídáte, že jste mrtvý a skončil jste v pekle, protože jste byl pěkný grázl, co se například vyspal s nevěstou kamaráda na jejich svatbě. Já osobně bych toho blbce poslal do pekla už jen z principu, že se zadusil vlastním semenem. Nakonec vám vládce pekel dá nabídku získat odpovědi na jakékoliv vaše otázky, ale pod podmínkou, že si zahrajete jeho hru.

Hra, kterou byste raději nehráli

Satanova hra je dost jednoduchá a repetitivní. Pokaždé se objevíte v jakémsi bludišti a budete muset najít modrý klíč, abyste si otevřeli bránu do portálu, co vás zavede zpět za Satanem. Hledání klíče vám mají ztížit hned dva druhy pastí – houpající se kovadlina a kopí vystřelující ze země nebo ze stěny. Tyto pasti nejsou nijak náročné a spíš bych řekl, že jsou přidané jen naoko. Pokud se vám ale povede do jedné z nich skočit, ocitnete se opět na začátku bludiště a hledání může začít nanovo.

Během procházení bludištěm budete na stěnách nalézat svitky, které vám doplňují příběh hry, ale upřímně, budete se více věnovat jiným věcem, co Sex with the Devil nabízí. Pokud budete pečlivě procházet bludištěm, můžete narazit na dveře, které zdobí různé prapodivné postavy. Jestli máte koule na to odhalit, co se za dveřmi ukrývá, budete povětšinou znechuceni, případně budete žasnout, nebo dokonce obojí najednou. Uvnitř totiž můžete najít tu pěknou sukubu ze začátku hry a nechat si od ní dopřát kvalitní orál. Jindy za dveřmi najdete jiné bytosti, pokud to takto můžeme nazvat. Některé jsou dosti úchylné, a až extrémně perverzní.

Tím vše končí

Poté, co projdete všechna tři bludiště, hra končí. Za necelou hodinu jste u konce celé hry a upřímně, i přes některé extrémní části je to docela škoda. Po grafické stránce hra nevypadá absolutně špatně a trochu zamrzí, že si tvůrci nedali větší námahu s vytvářením odlišných lokací, protože takhle procházíte tři totožná bludiště, která se akorát odlišují v množství místností. Jedinou menší výhodou jsou tři konce závisející na vašich odpovědích.

Slib vývojářů

Evil Boobs Cult ale slibují, že toto je pouze začátek a budou do hry pravidelně přidávat nový obsah zcela zdarma. Těšit bychom se měli na nové úrovně a jedinečné scény. Na jednu stranu se obávám, co tvůrci ještě dokážou vymyslet, ale na druhou stranu se docela těším. Ohledně nových úrovní nemáme žádné informace, a proto nemůžeme specifikovat, co se tím přímo myslí.

Sex with the Devil je extrémně perverzní titul, co jen tak z hlavy nedostanete. Co se herních mechanik týče, hra vám toho moc nenabídne. Na druhou stranu, odpovědí na otázky ohledně Boha, smrti nebo například andělů dostanete spousty. Největší sílou této hry je rozhodně grafika a ohavné bytosti, co budete v pekle potkávat. Tento extrémní skvost máte za necelou hodinu dohraný a zakoupit ho můžete na Steamu za 3,29 €.

• grafické provedení
  • zpracování démonů
  • dialogy se Satanem