Song Beater Modelka

Song Beater: Quite My Tempo – spalovač tuků

24. 12. 2020
Zdroj náhledu: Playito

Song Beater: Quite My Tempo je méně známou českou hrou pro virtuální realitu. A my se pokusíme alespoň trochu přispět k jejímu širšímu povědomí. Song Beater je hrou malého nezávislého herního studia Playito, které čítá všeho všudy dva herní nadšence. Roman Nepšinský, jeden z autorů, se rozpovídal o své hře v rozhovoru, kde mimo jiné uvádí, jak fungují nekalé praktiky na tzv. “Grey markets”, neboli šedém trhu. A také můžete zkusit své štěstí a vyhrát jeden z klíčů v naši soutěži!

Konkurence na poli VR rytmických her je silná

Zdá se, že VR rytmické hry jsou v poslední době nejoblíbenějšími typy v tomto herním segmentu. Každým týdnem se na různých herních platformách objevují další a další. Kolik těchto generických her může přežít v tomto prostředí, pokud nabízejí víceméně podobný zážitek?
Moje zkušenost s touto hrou byla pozitivní a ostatní hráči ji zmiňují jako alternativní hru pro Beat Saber, ale pravdou je, že tyto dvě hry mohou být zcela odlišné. Co odlišuje Song Beater: Quite My Tempo od jiných hudebních her, jsou jeho působivá prostředí, která můžete libovolně přepínat a nejde jen o statické scenérie, nýbrž o dynamická prostředí, kdy se ocitnete například uprostřed oceánu se žraloky, potápěči a dalšími mořskými potvorami. Dále je tu vesmír s prolétajícími planetami a asteroidy, oblast pouští a polopouští, džungle či jízda na hřbetu šíleného draka. Některá z nich však na mě působila až kýčovitě, honosně a rušivě. Ale každý si jistě najde to své.

Zdroj: Playito

I hubnutí může být zábava

Prostředím to však nekončí. Menu s nastavením, kde můžete měnit svou výšku i váhu není radno přeskakovat. Proč na tom záleží? Song Beater: Quite My Tempo přichází s vlastním vestavěným sledováním spalování kalorií. Hrajete hru, posloucháte muziku a u toho pálíte knedlo, vepřo, zelo z poledního oběda! Když se na to podíváme z čistě sportovního hlediska, tak ať už používáte hrotnaté rukavice nebo nesčetné množství dalších zbraní, které máte k dispozici, vaše ramena jsou zapojena do hry Song Beater nejvíce. Následující den jsem z této hry pocítil své svalstvo, o kterém jsem ani nevěděl, že jej mám. U ostatních tělesných partií už to není tak slavné, ostatně jako i u jiných rytmických her. Sice nohy zapojujete, ale už ne v takové intenzitě. Kdyby pánové z Playito přišli s režimem zaměřeným čistě na posilování dolních partií, odlišilo by je to od konkurence zrovna tak jako spalovač kalorií.

Zdroj: Playito & Gaming Professors

A o co vlastně jde? Hra je velmi jednoduchá a není nutný její rozsáhlý popis. Vaše levá ruka je žlutá a pravá fialová boxerská rukavice s hroty. A následně se na vás už vznášejí v rytmu hudby žluté a fialové terče, různou rychlostí, v různé výšce a vzdálenosti a také různě namixované. Takže všichni víme, co dělat. Kromě toho, že musíte zasáhnout všechny tyto terče, které na vás letí, musíte se také sklánět, přeskakovat a uhýbat ze strany na stranu překážkám v podobě laserů a elektrických stěn, které mohou rychle ukončit vaše kolo, pokud si nedáte pozor.

Zapište se do kronik

K dispozici jsou různé režimy, jak pro jednoho, tak více hráčů, včetně nově přidaného nekonečného režimu klubu, ale nejzajímavějším režimem může být režim freestyle. Ten vám umožňuje vybrat si z několika různých zbraní, jako jsou laserové meče, tonfy, nože s dvojitou čepelí, a umožní vám vyzkoušet si tyto písně pomocí úplně jiné mechaniky než hlavní boxovací. Co se obtížnosti týče. Lehčí úrovně obtížnosti jsou snáze zvládnutelné, ty náročnější jsou naprosto šílené a k jejich dokončení je nutná přesnost a intenzivní trénink. Song Beater: Quite My Tempo je plynulý zážitek a pokud jde o závratě a nevolnost nemusíte mít obavy.

Je na výběr z velkého množství písní, které jsou “poslouchatelné” a zábavné na hraní. Časování pasuje jak prdel na hrnec, a navíc je umožněno vkládat vlastní písničky. Žánrově je výběr bohužel málo rozmanitý

Po dokončení skladby vidíte své skóre a také vaše celkové pořadí mezi všemi hráči. Hra nemá prozatím tak velkou fanouškovskou základnu, takže i já jsem měl tu možnost se zapsat do světových kronik.

Dvanáct hodin gameplaye v době psaní recenze, platforma Steam, testováno s Valve Index.
Hra dostupná na platformách Steam, Oculus Rift, Quest, Go a Gear VR.

Zábavná a rychlá rytmická hra od českého herního studia! Rozhýbejte své tělo. Drťte nemilosrdně létající terče do rytmu svými údery a pěstmi! Spousta skladeb, z nichž si můžete vybrat. Různá nastavení obtížnosti, k nimž se musíte dopracovat jako Rocky Balboa. Spousta možností a herních stylů ve volném režimu. Místní a globální žebříčky, kde můžete poměřit své síly s dalšími hráči. Zřejmě to máme v krvi a Češi ty VR hry prostě umí tvořit. Čeští vývojáři z Playito odvedli slušný kus práce a stále přidávají nové updaty, tak se nechme překvapit, kam se hra posune dál.

• víte kolik jste spálili hamburgerů
  • protáhnete své tělo, zpevníte svaly ramene
  • hra z našich luhů a hájů
  • rušivé světelné prvky
  • menší zatížení dolních partií
  • chybí rockové fláky
Platforma Valve Index
  • Datum vydání 18.10.2019
  • 0.0

Matyáš Macek

Matyáš přišel o herní panictví s „vietnamkou“, tedy s „fejkovou“ retro TV konzolí z tržnice při hraní Battle City, Contra, Bomberman a dalších retro pecek. Poté následovalo období PS konzolí, GTA 2 počínaje, Duke Nukemem konče. Nyní spíše preferuje hraní na PC a VR, ale na konzole nezanevřel. Nejoblíbenější hrou je Stronghold Crusader. Je studovaným lékařem a kromě hraní je jeho největším koníčkem cestování a posezení s přáteli.