5. 3. 2021
Zdroj náhledu: Google Play

Přestože je plná verze Streamer Life Simulator od vývojáře Cheesecake Dev venku, stále je do ní přidáván nový obsah, a tak je možné, že recenze nebude po čase odpovídat aktuální verzi.

Streamer Life Simulator - green screen

Zdroj: Cheesecake Dev

Po zábavě

Je ráno a zvoní vám budík. Po šílené noční party se probouzíte v polorozpadlém kamarádově domě. Slyšíte střelné rány, a tak rychle běžíte za kamarádem, který je ve svém pokoji o patro níže. Naštěstí se nic nestalo a vy jste tak připraveni odjet domů. Před odjezdem se však ještě dozvídáte, že jste v noci pod nátlakem alkoholu kamarádovi prozradili, že byste chtěli být streamerem. Podnapilý kamarád vám přání splní, před hlavními dveřmi leží váš nový počítač. Ten v šoku skládáte do kufru svého auta a vydáváte se na cestu domů.

Streamer Life Simulator - zamazor

Zařizování domu

Po příjezdu všechny komponenty z kufru přenesete domů a pokusíte se počítač spustit. Kromě potřeby vydělat peníze pro lepší streamerský kout se budete potýkat také s klasickými survival prvky, jako je nutnost jíst, chodit na záchod či se sprchovat. Abyste si vydělali první peníze a zlepšili tak například kvalitu doposud velmi pomalého internetu, budete si muset najít něco vedle. Nejefektivnější způsob, který můžete zároveň vykonávat z pohodlí domova, je pustit se do kódování. Na internetu si najdete práci, kde bude vaším úkolem mezi kódovým textem vyhledat všechna čísla a velká písmena. Aby to nebylo tak jednoduché, čas od času se vás pokusí někdo na dálku hacknout. A první peníze se v Streamer Life Simulator sypou.

Není to jen o streamingu

Přestože to bude znít možná překvapivě, streaming není nejvýdělečnější aktivitou v Streaming Life Simulator – tou je těžení Bitcoinu. Než se tak vrhnete do streamování her jako Countar Strika nebo Dark Suls (ano, názvy nejsou uvedeny chybně), je dobré si pomocí těžení Bitcoinu vydělat na pořádný počítač a internet, které jsou pro kvalitní stream nezbytné. U pouličního překupníka si koupíte speciální Bitcoin miner a poté už stačí jen čekat. Postupem času si vydělá sám na sebe a vy tak můžete koupit další. Pokud tento postup zopakujete ještě několikrát, během pár hodin, které můžete strávit mimo váš počítač (stačí mít hru zapnutou na pozadí a jít třeba na procházku, Bitcoiny se mezitím budou těžit samy), nashromáždíte tolik peněz, že si budete moci koupit doslova úplně všechno. Od nejlepšího herního zařízení po nejlepší nemovitost ve hře.

Zdroj: Cheesecake Dev

Bez pravidelnosti to nejde

Stejně jako v reálu, i ve Streamer Life Simulator budete nuceni začít streamovat pravidelně, pokud chcete oslovit co největší publikum. Jestliže se tak rozhodnete počítač využít také k něčemu jinému než nakupování (ať už jídla nebo věcí), měli byste se připravit na každodenní hraní. Po spuštění nahrávacího programu OPS už stačí jen vybrat hru z vaší Steem (opět jsme se nepřepsali) knihovny, jejíž průchod chcete s diváky momentálně sdílet. Ti pak v chatu různě reagují, nemá to však vliv na váš styl hraní ani na onu hru. Během vašeho přenosu vám diváci budou také posílat peníze. Těch dostanete ještě víc, pokud každý příspěvek na streamu přečtete. Pro získání nových diváků je dobré účastnit se různých herních turnajů… a víc toho ve hře už prostě není.

Streamer Life Simulator rozhodně není hrou pro každého. I přes vydanou plnou verzi obsahuje stále mnoho bugů a grafický kabátek vás přenese do roku 2005. Bohužel to zcela jistě není účel. Za momentálních necelých 17 € se tak určitě koupě nevyplatí.

Recenzi napsal a obrázky vybral pro Gaming Professors Kocour.

• rozmanitost pokrmů a věcí ke koupi
  • hra je zabugovaná