Treasure of Nadia – úvodka

Treasure of Nadia – prozkoumávání jeskyněk

8. 2. 2022
Zdroj náhledu: NLT Media

V erotické hře Treasure of Nadia hrajete za syna slavného archeologa a hledače pokladů, který tragicky zemřel. Jako mladý chlapec samozřejmě toužíte po dobrodružství, hezkých dívkách a po všem, co tento dokonalý život nabízí. Váš mrtvý otec vám však bohužel nezanechal žádné dědictví, alespoň zpočátku se to tak může zdát. Tento titul opět pochází od nezávislého studia NLT Media, od kterého jsme již recenzovali první díl série Lust Epidemic.

Lovení pokladů pro dospělé

Hry, které se zabývají hledáním ztracených relikvií a pokladů, nebývají příliš hluboké a jedinečné, pokud jde o kvalitu. Tento koncept byl velmi dobře implementován například v sériích Tomb Raider a Uncharted, jež považuji za jedny z nejlepších her tohoto námětu. Je však vzácné, aby erotická hra pracovala s tímto konceptem a zároveň nabízela sexuálně orientovaný zážitek, v němž hráč usiluje o bohatství a slávu.

Budeme prozkoumávat jeskyně… a ne jednu

Během průzkumu bujné džungle a jeskyň se střetnete s dvanácti ženskými postavami. Každá z těchto postav má své vlastní osobnostní rysy, odlišné fyzické vlastnosti, estetiku a příběh. V tomto titulu musíte prozkoumat Kapverdské ostrovy, najít jejich poklady a vyvážit své posedlosti bohatstvím, slávou a honbou za sexuálním potěšením. Co se týče hratelnosti, ta je mnohem hlubší, než byste čekali.

Dvanáct žen postupně nalákáte do své náruče plněním jednotlivých misí, sbíráním krystalů duší a odpovídajícího vybavení. Zároveň má každá dívka jiné priority a styl, co se jí líbí. Z toho důvodu můžete okouzlit nejen svým šarmem, ale také stylem svého oblečení a výbavou domu. Koncept hry Treasure of Nadia je stejný jako u jejího předchůdce, kde si musíte nejprve získat náklonnost (srdce) žen, než s vámi skočí do postele.

Dobře zpracovaný příběh

Na papíře to vypadá jako dvě různé myšlenky, které si mohou snadno oponovat – erotika × hledání pokladů. V praxi to však funguje docela dobře, a to především díky povedeně napsaným dialogům. V každé hře je několik postav, jež dobře vypadají, ale jinak jsou naprosto nezajímavé. Mnoho her různých žánrů s tím má docela velký problém, proto je příjemným překvapením, že postavy v Treasure of Nadia nejen dobře vypadají, ale zároveň jsou i zajímavé. Tento titul vám nabízí jedinečné a různorodé postavy, mezi nimiž se objevují a zároveň vyvíjejí rozdíly – některé se pohybují od vzájemné nesympatie až po fascinaci, jiné dívky jsou od přírody vyzývavé, zatímco další jsou zpočátku sladké naivky a z některých vám bude naskakovat husí kůže.

Telefon nesmí chybět

Treasure of Nadia je z hlediska grafiky mnohem realističtější než jiné hry tohoto žánru. Modely postav jsou velmi dobře vykreslené a v různých sexuálních scénách vypadají skvěle. Další skvělou funkcí je možnost přehrát si erotickou scénu prostřednictvím chytrého telefonu, jakmile ji jednou zažijete. Zvukový doprovod této hry je sice zanedbatelný, ale vzhledem k tomu, že dialogy jsou textové, se není čeho bát.

Penízky se sypou

V některých případech si musíte koupit požadovaný předmět, abyste mohli pokračovat ve svém dobrodružství. Naštěstí si zde můžete vydělat peníze bez většího úsilí, stačí mít jen trochu nervů. Přesněji řečeno, prolétáváte jeskyněmi a nacházíte běžné nebo vzácné exponáty, jejichž prodej v místní knihovně vám vynese určitý obnos peněz. Až budete mít peníze, zajděte do místního obchodu, ve kterém si také můžete dokoupit vybavení do svého bytu. Zároveň zde můžete nakupovat sexy oblečení pro své vysněné ženy.

Angličtina může být problém

Na této hře vám mohou vadit dvě věci. První z nich je dlouhá cesta mezi jednotlivými místy. Často se musíte přesouvat z jedné strany ostrova na druhou, abyste našli potřebné předměty, promluvili s určitou osobou nebo splnili konkrétní úkol.

Druhým bodem jsou vaše znalosti angličtiny. V Treasure of Nadia není žádný diář ani seznam úkolů, kam by se zapisovalo, co je třeba udělat. Tyto věci se dozvíte prostřednictvím dialogu, a pokud nechcete slepě bloudit, nezbývá vám než číst pozorně. Pokud na svůj úkol zapomenete, je ve hře samozřejmě malá nápověda, kterou najdete v inventáři „Crystal Souls“ – je možné požádat o pomoc s průchodem. Pokud jste fanoušky interaktivních sexuálních scén, budete bohužel zklamáni. Tyto scény v Treasure of Nadia nemůžete ovládat. Budete se tedy muset spokojit pouze s rolí diváka.

Treasure of Nadia není v žádném případě špatná adventura. Lehké detektivní prvky s malým nádechem hledání pokladů dodávají titulu zvláštní atmosféru, která funguje. Dobře napsané dialogy a vývoj postav dodávají hře určité kouzlo. Treasure of Nadia je nenáročná oddechová hra s přidaným sexuálním bonusem, jehož výhodou je nevinný vzhled samotné hry.

• nenáročná oddechová hra
  • možnost přehrát si erotickou scénu
  • jedinečné a různorodé postavy