Lust Epidemic – uvodka

Lust Epidemic – elixír lásky

25. 2. 2021

Lust Epidemic je dobrodružná adventura s mírným nádechem hororu, detektivky a erotiky. Tento titul nám přineslo herní studio NLT Media, stojící zároveň za Treasure of Nadia, pro které právě vyšlo pokračování. Jste student z East State University jménem Brad, který se díky nečekanému hurikánu dostane do konkurenční univerzity. Ta, jak záhy zjistíte, skrývá záhadná tajemství, která budete muset vyřešit.

Nenáročné ovládání

Na samotné ovládání hry nepotřebujete vůbec klávesnici, stačit bude pouze myš. V kampusu se potkáte se studenty, nevrlým hlídačem, třemi pěkně vnadnými učitelkami, jeptiškou a knězem. Samozřejmě jsou tam i učitelé mužského pohlaví, ale s nimi žádnou romanci mít nemůžete. Jak už je jasné, vaším úkolem je svést ony tři prsaté učitelky, které vám po zdrogování elixírem lásky můžou předvést i svůdné lesbické radovánky. Pokud vám učitelky nebo představa sexu s manželkou vašeho sourozence nestačí (jedna učiteleka je žena vašeho sourozence), můžete své zvrhlé představy upřít na místní ještě nezkaženou jeptišku. Tu budete muset veškeré sexuální praktiky od základu naučit – tak co řešit a pojďme hřešit.

Lust Epidemic – Šmírování
Lust Epidemic _ sprcha_cenzura

Musíte u žen mít určitou oblibu, abyste si je získali. Každá  postava má totiž šest srdíček, ty ukazují nejen jejich náklonnost k vašemu charakteru, ale zároveň symbolizují, co si k nim můžete dovolit. Pokud očekáváte nějaké penetrační animace hned od prvního srdíčka, tak vás zklamu – ty jsou až od pátého. Popřípadě na nějaká videa můžete narazit v Bradově mokrém snu. Doplňování srdíček se dá urychlit skrze elixír lásky, který ale nejdříve budete muset najít či splnit úkoly pro jednoho malého brýlatého šprta. Právě on je tím, kdo elixír lásky vynalezl, aby si aspoň jednou životě užil a namokřil prstíky.

Důležité předměty v Lust Epidemic

Důležité předměty budete hledat po různých lokacích, ať už zmiňovaný elixír lásky, přístupové karty, stránky kamasutry, klíče, erotické fotky holek nebo mince, se kterými otevíráte truhly. Z těch můžou padat věci potřebné pro další průchod, ale i zmiňovaný elixír se stránkami kamasutry, ty vám zpřístupňují mnohem pestřejší animované scénky. Každá stránka vám po sebrání oznámí, k jaké dámě patří a kolik srdíček u ní musíte mít.  Za mince pro ně můžete ještě odemykat erotické oblečky skrze bonusovou místnost, do které se dostanete pouze přes váš mobilní telefon v inventáři. V této místnosti si můžete znova pustit veškeré odemčené sex scény.

Lust Epidemic se neobešel bez menších chyb

V Lust Epidemic jsou dvě věci, které vás můžou štvát. První věcí je zdlouhavé přemisťování mezi lokacemi. Dost často budete poletovat z jedné strany budovy do druhé, popřípadě mimo prostory kampusu, abyste našli danou věc, promluvili si s určitou osobou nebo splnili úkol. Naštěstí v pozdější fázi hry je tento problém vyřešen pomocí teleportů. Ty se dají lehce  odemknout – cestování mezi lokacemi tak bude pohodlnější, ale ne ve všech místnostech se nacházejí.

Druhá věc se netýká hry jako takové, ale spíše toho, jakou máte úroveň angličtiny. Lust Epidemic nemá žádný diář či úkolový seznam, kam se zapisuje, co zrovna máte udělat. Tyto věci se dozvídáte skrze dialogy a pokud nechcete slepě bloudit, nezbývá vám nic jiného než bedlivě číst. Samozřejmě pokud zapomenete, co je vaším úkolem, existuje ve hře mírná pomoc ve vašem inventáři „Crystal Ball“ – té se můžete zeptat na pomoc při vašem průchodu. Jestli jste fanoušek interaktivních erotických scén, bohužel vás zklamu, v Lust Epidemic tyto scény nemůžete ovládat. Musíte se tak spokojit pouze s rolí diváka.

Lust Epidemic není vůbec špatnou adventurou. Mírné detektivní prvky s malým nádechem hororu titulu dodává zvláštní atmosféru, která pracuje na výbornou. Samozřejmě od této hry neočekávejte propracované dialogy ani komplexnější řešení záhad. Lust Epidemic je nenáročná oddechová hra se sexuálním bonusem navíc, výhodou je nevinný vzhled samotné hry. Pokud máte žárlivého partnera, na nic nepřijde, pokud si to nevyhledá na internetu. Lust Epidemic si můžete zakoupit na Steamu za 8,19€.

• jednoduchá hratelnost
  • adventura s mírným hororovým nádechem
  • na první průchod vás hra na dlouho zabaví