Hogwarts Legacy - knight statues

Warner Bros. dokázal za necelý rok prodat 22 milionů kopií Hogwarts Legacy

14. 1. 2024
 

Hogwarts Legacy patří bezesporu mezi nejlepší a také nejprodávanější hry loňského roku, což dokazují statistiky, s nimiž se v posledních dnech pochlubil prezident Warner Bros. Interactive Entertainment. David Haddan v rozhovoru pro magazín Variety.com oznámil, že za necelý rok dokázal titul prodat 22 milionů kopií. Jen dodejme, že hra vyšla v únoru loňského roku. Tohoto počtu tak Hogwarts Legacy dosáhl za přibližně deset měsíců, jelikož jde o statistiky z prosince loňského roku.

David Haddan dále zmiňuje, že jen za měsíc prosinec si Hogwarts Legacy připsalo dva miliony prodaných kopií a jedná se, podle jeho slov, o nejprodávanější hru roku v celém odvětví. Za úspěchem hry stojí především fakt, že Hogwarts Legacy umožní hráčům vžít se do světa Harryho Pottera zcela novým způsobem, kde mohou být sami sebou. To byl také hlavní prvek, který si tým z Avalanche Studios při vývoji stanovil. Kromě počtu prodaných kopií jsme se ale dočkali i dalších zajímavých statistik. Hráči ve hře strávili celkem 707 milionů hodin, uvařili 819 milionů lektvarů, sklidili 1,3 miliardy rostlin a porazili 4,9 miliardy čarodějů.

Dále dodejme, že ze světa Harryho Pottera se chystá také titul, který na počítače a konzole přinese legendární famfrpál. Ten se podle Davida Haddana v současnosti nachází ve fázi tzv. betatestu, a tak není možné určit nějaké konkrétnější datum vydání. Další hrou od Warner Bros. Games bude multiplayerová střílečka z pohledu třetí osoby Suicide Squad: Kill the Justice League, která vyjde 2. února letošního roku. Tento projekt Haddan označuje za „jeden z našich nejambicióznějších projektů všech dob“. Uvidíme, jaká bude nakonec realita a jestli se tento titul stane podobně úspěšným projektem, jako byl Hogwarts Legacy. Musíme nicméně říct, že tato hra se po svém oznámení nedočkala u hráčů příliš vřelého přijetí. Vývojáři ale vyslyšeli některá přání hráčů a Suicide Squad: Kill the Justice League se například dočká offline režimu.

Stanislav Hřiba

Hraní se věnuje asi 13 let. Jeho první hry byly Counter-Strike 1.6 a série Hitman. V současnosti hraje hlavně simulátory a závodní hry, ale neodolá občas taky nějaké střílečce nebo kvalitnímu RPG. Nemá rád strategie nebo kontroverzní hry s erotikou. Většinu času hraje na PC, občas zapne i nějakou exkluzivitu na Switchi. Přispíval by rád články a recenzemi právě se závodní či simulátorovou tematikou.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.