Tempo Punk - cover

Tempo Punk vás naučí cítit beat a bát se svého robotického vysavače

24. 9. 2025
Zdroj náhledu: Matima Studio

Jestli jste měli pocit, že mladý fyzik Gordon Freeman, Ph.D. je netypický hrdina pro střílečku, tak na Tempo Punk nejspíš budete hledět jak Pikachu na fakturu od ČEZu. Mocné palné zbraně tady totiž ve svých křehkých mechanických pacičkách drží malý uklízecí robůtek C3V1N. Ten se musí prostřílet ven z dystopického kyberpunkového města Pioneer, které je plné daleko větších a děsivějších robotů.

Ovšem pozor, Tempo Punk je rytmická hra, takže intenzita všeho, co ve hře děláte – střelby, uskakování nebo přebíjení zbraně – je závislá na tom, jak moc se vám daří být v harmonii s tepající elektronickou hudbou. Demo, které nabízí dva krátké ručně dělané levely, je velice zábavné a působí chytlavě po stránce grafiky i hratelnosti. Jen bych asi ocenil výraznější reakce nepřátel na zásahy. Plná hra však slibuje funkci, která mě opravdu zajímá: mělo by být možné nahrát jakoukoli vlastní skladbu, na jejímž základě se pak procedurálně vygeneruje speciální level.

Tempo Punk je dílem malého litevského týmu Matima Studio a vyjít by měl počátkem příštího roku. Redakce Gaming Professors je s vývojáři v kontaktu, a jelikož se nám hra v této fázi líbí, věříme, že vám časem budeme moci přinést její recenzi.

V rámci čerstvě vydaného dema si od dnešní 19. hodiny večerní můžete vyzkoušet speciální akci nazvanou Pulse Red.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Sledujte nás:

© 2025 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.