Alien: Rogue Incursion - náhledovka

Alien: Rogue Incursion bude hezčí, náročnější a nebude vyžadovat VR headset. To vše díky Evolved Edition

10. 5. 2025
Zdroj náhledu: Survios

Možná jste četli naši recenzi na Alien: Rogue Incursion a bylo vám líto, že si tuhle hororovou akci nemůžete zahrát, protože nevlastníte žádný headset pro virtuální realitu. V takovém případě vás jistě potěší, že vývojáři ze studia Survios právě oznámili, že se titul dočká i své „placaté“ verze. Ta nese jméno Alien: Rogue Incursion Evolved Edition a k dispozici bude od 30. září tohoto roku na PC a PlayStationu 5.

Podle tiskové zprávy Survios se hráči mohou těšit na vylepšenou grafiku a ještě nebezpečnější xenomorfy. V plánu jsou nejspíš také další vylepšení, která teprve budou odhalena. Příběh, zasazený mezi filmy Větřelec (1979) a Vetřelci (1986) samozřejmě zůstává stejný jako ve VR verzi: Bývalá mariňačka Zula Hendricks, známá z komiksové série Alien: Defiance, po boku androida Davise 01 přistává na planetě Purdan, z níž se ozývá nouzový signál vyslaný jejím přítelem Benjaminem Carverem. Loď je ovšem sestřelena automatickými obranými systémy a hrdinka se ocitá uprostřed prázdného komplexu zamořeného krvelačnými xenomorfy.

Původní Alien: Rogue Incursion jsme hráli na PS VR2, kde nás zaujal povedenou grafikou, působivými naskriptovanými momenty a atmosférickou první polovinou. Spokojenost převažovala také v recenzích našich tuzemských i zahraničních kolegů, byť hře vyčítali mimo jiné repetitivnost, slabší umělou inteligenci nebo skutečnost, že vetřelci se neustále respawnují v pravidelných intervalech. Hráči si také stěžovali, že děj hry není završený, aniž by vývojáři předem transparentně řekli, že titul je míněn jako první díl zamýšlené série.  

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Sledujte nás:

© 2025 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.