Modla všech milovníků klasických real-time strategií ve stylu Command & Conquer. Takové bylo očekávání od nové RTS Tempest Rising, která vyšla (oficiálně) 21. dub. 2025 a získala si srdce hráčů po celém světě. Uživatelská hodnocení se drží stabilně kolem 90 % a to i přes počáteční fiasko, kdy titul vyšel o týden dříve. Původní vydání mělo být určeno pro majitele deluxe edice na 17. dubna a následně až měla být hra přístupná pro všechny hráče.
Po uvedení na trh se začaly vynořovat různé problémy, které se týkaly hlavně online hraní a odemykání Steam achievementů. Zatímco „achievy“ za splněné výzvy byly opraveny celkem záhy, na multiplayer se chvilku čekalo. Chybová hláška „Matchmaking Failed“, kterou tak mohla většina hráčů, kteří chtěli porovnat vzájemné síly vidět byla vyřešena o několik dní později. Naštěstí se nemuselo čekat dlouhé týdny jako u jiných titulů. Titul nyní funguje bez zjevných hlášených problémů, ba co víc, začaly se vynořovat zmínky o první turnajích ve stylu starých dobrých C&C. Zatím není potvrzeno, zda se bude jednat čistě o fanouškovské turnaje nebo se do klání zapojí také vývojáři. Jedno je však jisté, Tempest Rising zaplnil prázdné místo v srdci všech milovníku C&C strategií. My nyní s napětím čekáme na podrobnější informace o frakci Veti, která by měla být dodatečně přidána jako hratelná frakce.